וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר עלתה לשמינית הגמר, גלוך וזלצבורג בחוץ

לאוטרו מרטינס (85) כבש מהנקודה הלבנה, הישראלי איבד כדור שהוביל לפנדל. גם ריאל מדריד, באיירן מינכן, אינטר וריאל סוסיאדד הצטרפו לשלב הבא עם ניצחונות נוספים. 3:4 מטורף לפ.צ. קופנהאגן על מנצ'סטר יונייטד

שערי השבוע בכדורגל האירופי/ספורט1

משחקי המחזור הרביעי בליגת האלופות המשיכו הערב (רביעי), עם 4 עולות נוספות לשמינית הגמר בדמותן של אינטר שניצחה את רד בול זלצבורג של אוסקר גלוך, ריאל מדריד שגברה על בראגה, באיירן מינכן שהשיגה 1:2 דחוק על גלאסטראיי וריאל סוסיאדד שהשיגה 1:3 מרשים על בנפיקה. המשחק המרתק של הערב הגיע מה-3:4 המטורף של פ.צ. קופנהאגן על מנצ'סטר יונייטד.

הבטיחו העפלה לשמינית הגמר:

מנצ'סטר סיטי
ר.ב. לייפציג
ריאל מדריד
אינטר
באיירן מינכן
ריאל סוסיאדד

רסמוס הוילונד מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
שער חמישי ב-4 משחקים העונה באלופות. הוילונד/GettyImages
אוהד פרץ לדשא במשחק בין קופנהאגן לבין מנצ'סטר יונייטד עם דגל פלסטין. GettyImages
אוהד פרץ עם דגל פלסטין ועצר את המשחק/GettyImages

קופנהאגן - מנצ'סטר יונייטד 3:4

במפגש האחרון ביניהן, שנערך באולד טראפורד, ניצחו השדים האדומים בשיניים. ספק אם היה מישהו מיושבי האצטדיון בדנמרק הערב שדמיין שהמשחק בין השתיים יתפתח כמו שהוא התפתח עם 7 שערים, כרטיס אדום למרכוס רשפורד וירידה של השדים האדומים למקום האחרון בבית א' כשהדנים עלו למקום השני. רסמוס הוילונד דווקא המשיך את כושר הכיבוש עם שער חמישי ב-4 משחקים העונה באלופות כשכבש צמד (3 ו-28), אבל בדקה ה-42 רשפורד דרך בגסות על שחקן היריבה והורחק. מוחמד אליונוסי צימק בדקה ה-45 ודיוגו גונסאלבש השווה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה המטורפת (45+9) מהנקודה הלבנה. דווקא ב-10 שחקנים, הארי מגווייר נגח על יד של שחקן קופנהאגן וברונו פרננדש החזיר את היתרון בפנדל (69), שהחזיק עד הדקה ה-83 כשלוקאש לארגר השווה מקרוב. כעבור 4 דקות האצטדיון הפך להר געש אמיתי עם שער ניצחון של רוני בארדג'י באחד המשחקים המטורפים של השנה בליגת האלופות.


דקה 3: גול! רסמוס הוילונד העלה את מנצ'סטר יונייטד ל-0:1! סקוט מקטומיניי עם מסירת הרוחב לכיוון רחבת החמש, שם חיכה הדני שכבש מקרוב וחגג מול האקסית.

דקה 14: המשחק נעצר למספר רגעים בעקבות אוהד שפרץ לדשא עם דגל פלסטין ועליו כיתוב: "תעצרו את הרג הילדים בעזה. בואו נעמוד יחד".

דקה 28: גול! 0:2 ליונייטד! אלחנדרו גרנאצ'ו פרץ באגף שמאל ובעט כדור חזק שגראברה הדף, אבל שוב הוילונד היה על הכדור החוזר ודחק פנימה.

דקה 42: כרטיס אדום למרכוס רשפורד! מנצ'סטר יונייטד נותרה בעשרה שחקנים אחרי שהאנגלי דרך בצורה גסה על רגל של שחקן קופנהאגן. השופט ניגש למסך ה-VAR וקיבל את ההחלטה להרחיק את רשפורד.

דקה 45: גול! קופנהאגן חזרה למשחק וצימקה ל-2:1! מוחמד אליונוסי נהנה ממסירה של דיוגו גונסאלבש מהאוויר ובעט לרשת של אנדרה אונאנה.

דקה 45+9: גול! הארי מגווייר נגע בידו ברחבה, דיוגו גונסאלבש תרגם זאת לשער השוויון מהנקודה הלבנה - 2:2 בקופנהאגן!

דקה 69: גול! מנצ'סטר יונייטד עלתה ל-2:3! ברונו פרננדש דייק מהנקודה הלבנה אחרי נגיחה של מגווייר על יד של שחקן הגנת קופנהאגן.

דקה 83: גול! קופנהאגן השוותה ל-3:3! לוקאש לארגר נהנה ממסירת עומק גדולה ומקרוב השווה את התוצאה.

דקה 87: גול! קופנהאגן עלתה ל-3:4! רוני בארדג'י ניצל הרחקה רעה ובעט כדור חזק שפגע בדשא ונכנס לרשת. מהפך ענק בדנמרק.

באיירן מינכן - גלאטסראיי 1:2

החבורה של תומאס טוכל רשמה העפלה נוספת לשמינית הגמר עם ניצחון רביעי ברציפות, שוב עם צמד שערים של הארי קיין שלא מפסיק לכבוש מאז שעבר מטוטנהאם לשורות אלופת גרמניה. זה לקח 80 דקות לחלוץ האנגלי עד שכבש את הראשון, השני הגיע כעבור 6 דקות ובאיירן הבטיחה את המקום בשלב הבא. סדריק בקאמבו עוד הספיק לצמק, אבל זה לא הספיק לאורחת שתנסה לגנוב את הכרטיס השני ממנצ'סטר יונייטד. דניאל פרץ ישב על הספסל של הבווארים.

דקה 80: גול! באיירן מינכן עלתה ל-0:1! הארי קיין כבש מקרוב את שער היתרון של אלופת גרמניה.

דקה 86: גול! מסירת רוחב של מתיאס טל מצאה את הארי קיין פנוי ברחבה והאנגלי הכפיל את היתרון עם 0:2 לבאיירן מינכן!

דקה 90+3: גול! גלאטסראיי צימקה ל-2:1! כדור ארוך של סרג'יו אוליביירה הגיע לסדריק בקאמבו שבעט פנימה לפינה הרחוקה.

מרכוס רשפורד מנצ'סטר יונייטד מורחק. GettyImages
דריכה מכוערת ששווה אדום. רשפורד/GettyImages
מוחמד אליונוסי חוגג יחד עם שחקני פ.צ. קופנהאגן. GettyImages
אחד הניצחונות הגדולים. קופנהאגן חוגגת/GettyImages
הארי קיין באיירן מינכן. GettyImages
עוד צמד לאנגלי. קיין/GettyImages

ארסנל - סביליה 0:2

התותחנים התקרבו לשלב הבא אחרי ניצחון שני ברציפות על מחזיקת הליגה האירופית. ללא חלוץ טבעי בהרכב, כשלאנדרו טרוסאר פתח בעמדה, השחקנים של מיקל ארטטה הסתדרו לא רע כשהבלגי כבש את הראשון בדקה ה-29 בסיומה של התקפה קבוצתית נפלאה. בוקאיו סאקה הכפיל בדקה ה-64 בפעולה אישית נאה והמארחת מרחק נגיעה מעלייה לשמינית הגמר בעוד הופעה נהדרת.

דקה 29: גול! 0:1 לארסנל! מסירת עומק מרהיבה של ז'ורז'יניו מצאה את בוקאיו סאקה בעומק רחבת סביליה, האנגלי הוציא מסירת רוחב ללאנדרו טרוסאר שמקרוב העלה את התותחנים ליתרון.

דקה 64: גול! 0:2 לארסנל! סאקה בפעולה אישית נהדרת ברחבה של סביליה הכפיל את היתרון עם בעיטה לפינה הרחוקה.

פ.ס.וו איינדהובן - לאנס 0:1

סגנית אלופת צרפת פתחה את הקאמבק שלה בליגת האלופות עם 3 משחקים רצופים ללא הפסד, אבל הערב הרצף נעצר עם הפסד ראשון העונה במפעל. לוק דה יונג עשה את ההבדל עם נגיחה נהדרת בדקה ה-12 והעלה את ההולנדים למקום השני על חשבון לאנס עם שוויון נקודות.

דקה 12: גול! 0:1 לפ.ס.וו! יוהאן בקאיוקו מצא את לוק דה יונג ברחבה והקפטן ההולנדי התרומם גבוה ונגח לרשת של בריס סמבה.

לאנדרו טרוסאר ארסנל. רויטרס
בסיום מבצע קבוצתי נפלא. טרוסאר/רויטרס
אנדריי לונין שוער ריאל מדריד. GettyImages
החליף את קפה ברגע האחרון והחזיר עם הדיפת פנדל. לונין/GettyImages

ריאל מדריד - בראגה 0:3

שיאנית הזכיות במפעל הבטיחה כצפוי העפלה לשלב שמינית הגמר עם ניצחון רביעי ברציפות. הפורטוגלים עדיין חזק בתמונה להעפיל לליגה האירופית דרך המקום השלישי, כשניצחון על אוניון יבטיח זאת. ג'וד בלינגהאם פתח הפעם על הספסל בהרכב, אבל ראה את חבריו מתסדרים בקלות מול בראגה. ברהים דיאס במשחק השני בו פתח העונה כבש ראשון (27), ויניסיוס הכפיל בדקה ה-58 ורודריגו הוסיף כעבור שלוש דקות עם הקפצה יפה מעל השוער בהעפלה 28 ברציפות משלב הבתים לשלב הבא.

דקה 6: עבירה של לוקאס ואסקס העניקה פנדל לבראגה, אלברו ג'אלו ניגש לנקודה הלבנה, אבל אנדריי לונין הדף והשאיר את הרשת של ריאל נקייה!

דקה 27: גול! ריאל מדריד עלתה ל-0:1! רודריגו חתך לרחבה מכיוון שמאל והוציא מסירת רוחב, שם חיכה ברהים דיאס שכבש מקרוב את שער היתרון של הבלאנקוס.

דקה 58: גול! פדריקו ואלוורדה מסר ימינה לואסקס שבנגיעה העביר לויניסיוס. הברזילאי השתחחר משמירה ברחבה והעלה את ריאל מדריד ל-0:2!

דקה 61: גול! 0:3 לריאל מדריד! מתפרצת של הבלאנקוס עברה דרך ויניסיוס שבמסירת עומק מצא את רודריגו והחלוץ הקפיץ מעל השוער לרשת.

* במשחק נוסף בבית, נאפולי ואוניון ברלין נפרדו ב-1:1.

ברהים דיאס ריאל מדריד. רויטרס
שער בהופעה השנייה שלו בהרכב העונה. דיאס/רויטרס
ויניסיוס ריאל מדריד. GettyImages
שער ובישול. ויניסיוס/GettyImages
לאוטרו מרטינס אינטר. רויטרס
עלה מהספסל ועשה את ההבדל. לאוטרו מרטינס/רויטרס

רד בול זלצבורג - אינטר 1:0

אוסקר גלוך הבקיע בסן סירו לפני שבועיים את שער השוויון של אלופת אוסטריה, אבל זה לא הספיק לזלצבורג שנכנעה 2:1 לסגנית אלופת אירופה ונותרה עם שלוש נקודות במאזנה. גם הפעם הקשר הישראלי פתח בהרכב המארחת שידעה שהיא חייבת ניצחון כדי להשאיר סיכוי למקום בשמינית הגמר, אבל עכשיו זה הפך לרשמי עם הדחה ומאבק שנותר על הכרטיס לליגה האירופית. גלוך לא בלט יותר מדי עם משחק אפור מאוד של שתי הקבוצות, ובדקה ה-85 גם איבד כדור שתורגם בהמשך לפנדל של לאוטרו מרטינס שעלה מהספסל והעלה את הנראזורי לשלב שמינית הגמר.

דקה 85: גול! אינטר עלתה ל-0:1! איבוד כדור של אוסקר גלוך תורגם בהמשך לפנדל בעקבות נגיעת יד ברחבה של זלצבורג. לאוטרו מרטינס שעלה מהספסל כבש מהנקודה הלבנה.

* במשחק נוסף בבית, ריאל סוסיאדד ניצחה 1:3 את בנפיקה.

אוסקר גלוך רד בול זלצבורג לצד מתאו דרמיאן אינטר. GettyImages
מפגש נוסף עם סגנית אלופת אירופה הסתיים בהדחה. גלוך מול דרמיאן/GettyImages

המחזור הרביעי בליגת האלופות ייצא לדרך ב-28 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully