וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס ליגת העל ביקש מהולאנד את החולצה - במחצית: "זה מביך"

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 7:32

"אתה לא יכול לעשות זה", נראה כוכב סיטי אומר למוחמד עלי קמארה, אך לבסוף התרצה. מאמן יאנג בויז: "אדבר איתו על זה". וגם: המספרים של הסקורר האימתני והתשבוחות לפפ: "הקבוצה השלמה היחידה באירופה"

שערי השבוע בכדורגל האירופי/ספורט1

ארלינג הולאנד לא עוצר. החלוץ המסחרר מצא את הרשת גם אתמול (שלישי), כשסייע למנצ'סטר סיטי להביס 0:3 את יאנג בויז. הנורבגי הבלתי עציר סופר כעת 39 שערים ב-34 הופעות בליגת האלופות, כשבמפעלים האירופיים באופן כללי יש לו 43 שערים ב-41 משחקים - כמו ניימאר, שנזקק ל-81 משחקים כדי להגיע לכמות הזו.

הולאנד, שחגג כמו דידייה דרוגבה, כפי שהבטיח, הגיע ל-67 משחקים ב-70 הופעותיו בסיטי, תוך שהוא שובר שיא אחר שיא. אמש גם כבש מחוץ לרחבה, וגרם לריו פרדיננד להצהיר: "אם הוא יתחיל לכבוש ככה, יהיה בלתי אפשרי לשמור עליו".

פפ גווארדיולה הוסיף: "בדרך כלל ארלינג כובש מקרוב, אבל יש לו את הכישרון לעשות דברים כאלה. זה שער פנטסטי. עוד לא השלמנו את העבודה, אבל מאוד התרשמתי לטובה".

החגיגות בסגנון דרוגבה

אין זה מפתיע, אם כך, ששחקן היריבה מוחמד עלי קמארה ביקש להחליף חולצה עם הולאנד, אולם אקס הפועל רעננה הפתיע את כולם כשבחר לעשות זאת במחצית - ולא בסיום. הולאנד נראה כאומר, "אתה לא יכול לעשות את זה" - אך התרצה, ונתן לבלם את החולצה הנחשקת. "לא ראיתי את זה, אני די מופתע", הודה המאמן רפאל ויקי. "אדבר איתו על זה".

פרשן TNT וכוכב העבר הסקוטי אלי מקויסט לא אהב את מה שראה: "אני לא מקבל את זה בשום אופן. זה מביך". לאחר שהרוחות נרגעו, גם מקויסט נאלץ להודות: "למען האמת, גם אני הייתי מבקש מארלינג את החולצה שלו אחרי הדבר הזה. הוא פשוט מכונה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אף קבוצה אנגלית מעולם לא זכתה בליגת האלופות פעמייים ברציפות, אבל סיטי הנוכחית בהחלט נראית כמו מועמדת ראויה. "חשבתי שריאד מחרז ואילקאי גונדואן יחסרו להם", אמר מקויסט, "אבל הם נראים חזקים מתמיד". פרדיננד הוסיף: "יש שם מנטליות חדשה, של ניסיון להשיג גדולה. הם יציבו מטרות חדשות וימשיכו לזכות בתארים, זו המנטליות. אני לא רואה עוד קבוצה באירופה עם החבילה השלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully