וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי גלזר מדבר לראשונה על המצב: "מכיר אנשים שנחטפו לעזה"

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 9:34

השוער הישראלי שוב בלט בין הקורות של הכוכב האדום, וסיפר לסרבים על התחושות הקשות: "חברים שלי עכשיו בצבא. זה לא קל. הכדורגל עוזר קצת לברוח, אבל הכי חשוב שכל החטופים יחזרו לישראל". לגבי קבוצתו אמר: "אנחנו משחקים מאוד התקפי, לפעמים קל ליצור מולנו הזדמנויות"

שערי השבוע בכדורגל האירופי/ספורט1

שוער הכוכב האדום בלגרד עומרי גלזר דיבר אתמול (רביעי) לראשונה על המצב בישראל אחרי ההפסד של קבוצתו בבית 2:1 ללייפציג במסגרת ליגת האלופות. גלזר היה אחד המצטיינים בכוכב האדום, סיפק כמה הצלות יפות, ואין ספק שהוא מגיע בכושר מעודד למשחקים של נבחרת ישראל - אבל לבדו הוא לא יכול היה לעצור את לייפציג החזקה, בעוד ההגנה הסרבית נפרצה שוב ושוב.

אחרי המחמאות שקיבל על היכולת, בסיום גלזר נשאל על איך המצב בישראל משפיע עליו, וענה: "זאת הפעם הראשונה שאני מדבר על המצב, כולם יודעים שזה לא מצב פשוט. זה מצב קשה מאוד עבורי. יש לי חברים שעכשיו משרתים בצבא. אני מכיר אנשים שנחטפו לעזה. זה לא קל. הכי חשוב שכל החטופים יחזרו לישראל, זה הדבר הכי חשוב מבחינתי. אני רוצה לשלוח מפה מילים טובות לצבא ולישראל. לפעמים כשאנחנו משחקים כדורגל זו הזדמנות לאנשים בישראל לברוח קצת מהמצב, אז אני מנסה לעשות את הכי טוב שלי ולשחק הכי טוב שאני יכול, ולתת לאנשים קצת תקווה לעתיד. אני מקווה שהמצב הזה ייפתר בקרוב. הכי חשוב שכל החטופים יחזרו הביתה. זה לא קל, אבל ישראל מדינה חזקה, ואני בטוח שננצח".

צפו בגלזר מדבר

שוער הכוכב האדום בלגרד עומרי גלזר. GettyImages
תקופה קשה. גלזר/GettyImages

על המשחק עצמו אמר השוער הישראלי: "שיחקתי טוב, אבל הייתי מעדיף לקחת נקודות - זה מה שחשוב, עדיף נקודות על מחמאות. התחלנו את המשחק לא טוב, המחצית הראשונה היתה רעה, לא לחצנו טוב, החצי השני השתפר וגם הקהל ראה את זה. יצרנו הזדמנויות, אבל לצערי הפסדנו. יש לנו משחק חשוב מאוד מול יאנג בויז בעוד שלושה שבועות, זה המשחק שצריך לנצח. איבדנו סיכוי להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות ונרצה להגיע לליגה האירופית".

על הסגון של אלופת סרביה סיפר: "מאז פתיחת העונה שיחקנו מאוד התקפי. הבעיה היא לא בחוליית ההגנה אלא במשחק ההגנה של כל הקבוצה, לפעמים אנחנו לוחצים הרבה וקל ליצור הזדמנויות מולנו, אבל אנחנו רוצים לשחק התקפי. אני מנסה לעזור לקבוצה, לא תמיד אני מצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully