וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון משחקת כמו אחת הגרועות בהיסטוריה, החוזה של דני אבדיה הפך ל"מציאה"

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 11:54

בארה"ב מנתחים את פתיחת העונה המביכה של הוויזארדס, ומציינים את נקודת האור דני אבדיה: "בגלל התבוסות של וושינגטון, הוא לא מראה מה הוא שווה בקלאץ'"

סרטון של איגוד הכדורסל להשבת החטופים/איגוד הכדורסל

וושינגטון וויזארדס פתחה את העונה במאזן 5:1, שאולי היה צפוי, אבל הבעיה היא הדרך. באתר wizofawes שמסקר את הקבוצה, מנתחים את הנתונים הסטטיסטיים בששת המשחקים הראשונים, שמסלים על מגמה מדאיגה. "מה שהיה בלתי צפוי הוא הדרך חסרת התקווה והמייאשת של התבוסות הללו", נכתב, "הוויזארדס הושפלו בכל תבוסה, והניפו דגל לבן עוד לפני שהרבע הרביעי התחיל".

בששת המשחקים שלהם, הוויזארדס מאפשרים 126.3 נקודות לכל 100 פוזשנים, נתון מביך מאוד. לשם פרספקטיבה, סן אנטוניו ספרס שברה את השיא ההגנתי הגרוע ביותר בכל הזמנים בעונה שעברה כשספגו 120.9 נקודות ל-100 פוזשנים.

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, קייל קוזמה. רויטרס
נרפית ותבוסתנית. וושינגטון/רויטרס

אולי זה מוקדם מדי לציין נתונים על שישה משחקים בלבד, אבל אלה אמורים להיות משחקים שבהם הקבוצה יחסית נחושה, בפתיחת העונה, ולמעשה לאף קבוצה בתולדות ה-NBA לא היה דירוג הגנתי גרוע יותר בששה משחקים ראשונים מאשר הוויזארדס של העונה.

בנוסף, במשך עונה שלמה, אף קבוצה לא הייתה גרועה כמו הוויזארדס באותם שישה משחקים. גם לא קבוצות שנחשבות לגרועות בכל הזמנים; שרלוט בובקטס של 2012 (7:59), דנבר נאגטס של 1998 (11:71), דאלאס מאבריקס 1993 (11:71), פילדלפיה סיקסרס של 1973 (9:73), לכולן היה הפרש נקודות טוב יותר מאשר הנוכחי של הוויזארדס - מינוס 15.6.

"אם הוויזארדס לא יילחמו יותר, בהתחשב ברמת הכישרון הכוללת של הקבוצה הזו, יש סיכוי שהם ייזכרו בין הקבוצות הכי מושמצות בהיסטוריה של הליגה", נכתב, "זה עדיין מוקדם בעונה, אבל כאשר אתה בונה הרגלים זה מסוכן. אם הקבוצה תגיע לדמורליזציה מההפסדים הכבדים האלה, יהיה לה עוד יותר קשה לצאת מהבוץ ככל שהעונה תתקדם. כל אוהד וויזארדס ציפה לעונה שלילית, אבל אף אחד לא רוצה שתהיה לו עונה היסטורית מבחינת הפסדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. G Fiume, GettyImages
שיפור מרשים, אבל מה זה עוזר? אבדיה/GettyImages, G Fiume

מנגד, באתר יודעים ש"דני אבדיה סוף סוף כאן", אחרי פתיחת העונה החיובית של הישראלי. "בעונתו הרביעית ב-NBA, הפורוורד הישראלי בן ה-22 סוף סוף עשה את הצעד קדימה לו חיכו אוהדי הוויזארדס", כתבו באתר, "הוא רושם שיא קריירה בנקודות, אסיסטים וחטיפות למשחק, תוך כדי עונת הקליעה היעילה ביותר שלו, למרות ששיחק רק 24 דקות למשחק. הטענה היא שאבדיה הוא השחקן האול-אראונד הטוב ביותר בקבוצה במשך ששת המשחקים עד עכשיו.

"הזינוק של אבדיה הגיע בהתקפה. הוא נראה בטוח יותר ואגרסיבי כשהוא קולע ותוקף את הסל. הוא קולע 50% מהשלוש ו-57% מהשדה עם ממוצע של 13.7 נקודות למשחק. סביר להניח שהאחוזים לשלוש נקודות לא ריאליים, אבל אם הוא ימשיך באחוזים מכובדים, הוא יקבל שמירה צמודה מחוץ לקשת, מה שיאפשר לו לחדור לסל. כשחקן הוויזארדס הוותיק ביותר בסגל, הוא מראה מנהיגות למופת, לוקח אחריות על ההתקפה כשהצוות זקוק לה.

"אם לוויזארדס יהיו עוד משחקים צמודים, הדקות של אבדיה יעלו, וגם המספרים שלו. לרוע המזל, בגלל התבוסות, הוא בסופו של דבר יושבעל הספסל ברבעים הרביעיים, ולא מצליח להראות מה הוא יכול לעשות בקלאץ'. עם זאת, בלי קשר ליכולת של הקבוצה, אם אבדיה ימשיך ככה, הוא לא רק יצדיק את החוזה שלו, אלא יהפוך אותו לאחת מעסקאות המציאה הטובות בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully