וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הניסוי המטורף" של וושינגטון לא עובד. אז איך דווקא אבדיה פורח?

הוויזארדס שינו שיטת משחק, מכתיבים קצב מהיר בקנה מידה היסטורי, וסופגים תבוסה אחרי תבוסה. אנסלד ג'וניור סופג השמצות ומסביר ש"השחקנים צריכים להתרגל לסגנון החדש", אבל בינתיים הישראלי מרוויח מההפקר: "מוכיח שהוא ראוי להיות אבן יסוד"

תיקתקנו, 6.11/ספורט1

לפני פתיחת העונה, קיבלו בוושינגטון החלטה מודעת: אחרי שנים בהם שיחקו בסגנון משחק שבלוני, הם רצו לשחק על ספידים - ולרוץ בכל הזדמנות. התוצאה: הוויזארדס מכתיבים עד כה העונה קצב משחק היסטורי. נכון לאתמול, וושינגטון מכתיבה קצב של 105.4 פוזשנים למשחק. מדובר בנתון היסטורי, שהופך אותה לא רק לקבוצה שמשחקת בקצב המהיר ביותר ב-NBA העונה, אלא גם לקבוצה הכי מהירה מאז דנבר נאגטס של עונת 1990/91, שהייתה ידועה כקבוצה ששיחקה בסגנון פורץ דרך.

הבעיה היא שה"ניסוי המטורף" הזה, כפי שהגדירו אותו אתמול באתר "MonumentalSportsNetwork", רחוק מלהניב תוצאות. הוויזארדס מובסים משחק אחרי משחק, ואחרי התבוסה הלילה לפילדלפיה, ירדו למאזן 5:1.

אוהדי וושינגטון מבקרים את ווס אנסלד ג'וניור שטען אחרי המשחק הלילה ש"לא הייתה בעיה של מאמץ", למרות שהההגנה לא מתפקדת, וספגה 146 נקודות. "אנחנו מנסים לעשות משהו אחר העונה, רוצים לשחק בסגנון ייחודי ולא מוכר, ולחלק מהשחקנים לוקח זמן להתרגל לזה", אמר המאמן בסיום.

פול ריד, פילדלפיה סיקסרס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
ההגנה לא עובדת, אבל לפחות בהתקפה אבדיה נראה אחרת/רויטרס

אבל לפחות דני אבדיה מרוויח מהמצב בינתיים. הפורוורד הישראלי מדורג במקום השני בכל ה-NBA בנקודות פר פוזשן כתוצאה מהתקפות מעבר ומתפרצות. אבדיה קולע 1.9 נקודות פר פוזשן בהתקפות כאלו, ופורח בסגנון המהיר שמבליט את האיכויות שלו.

"העונה עדיין צעירה, אבל אבדיה מוכיח עד כה שהוא מסוגל להיות אבן יסוד לגיטימית בקבוצה", כתבו באתר "FortyEightMinutes".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully