וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירת הכרטיסים למשחקי נבחרת ישראל בהונגריה נפתחה

ההתאחדות לכדורגל אישרה כי צמד המשחקים מול שוויץ ורומניה יערכו מול קהל ביתי באצטדיון ע"ש פרנץ פושקאש בסמוך לבודפשט. מחיר אחיד לכרטיסים וההוראות לקנייה בפנים

תיקתקנו, 6.11/ספורט1

אחרי שההתאחדות לכדורגל הכריזה כי אופ"א אישרה לנבחרת ישראל לארח מול קהל ביתי בהונגריה באצטדיון באקדמיה על שם פרנץ פושקאש בסמוך לבודפשט, הערב (שני) נפתחה רשמית מכירת הכרטיסים לצמד המשחקים מול נבחרת שוויץ (15.11) ונבחרת רומניה (18.11) במחיר אחיד של 100 ש"ח.

לפי ההוראות באתר ההתחאדות לכדורגל בישראל, על האוהדים שיטוסו או יצטרפו למשחקי הנבחרת בהונגריה להוסיף צילום פספורט, מספר דרכון, צילום של כרטיס הטיסה והמקום בו יישהו בהונגריה, כשכל אוהד רשאי לקנות כרטיס אחד בלבד. יש לציין שכל אוהד יוכל לבטל את הכרטיסים שרכש מכל סיבה שהיא כל עוד יעשה זאת עד 48 שעות לפני כל משחק.

ההכנות של הנבחרת יתחילו אחרי צמד המשחקים של מכבי חיפה ומכבי תל אביב ביום חמישי במסגרת הליגה האירופית והקונפרנס ליג, כשכל הסגל המלא שפורסם, יתכנס למחנה אימונים קצר עם רצף של 4 משחקים אחרונים בקמפיין מוקדמות יורו 2024.

ערו זהבי ואלי דסה, שחקני נבחרת ישראל חוגגים בסקוטלנד. Ian MacNicol, GettyImages
ישחקו מול קהל ישראלי בהונגריה. זהבי ודסה/GettyImages, Ian MacNicol

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אמר אחרי ההחלטה לקיים את המשחקים מול קהל: "המאמץ האדיר שלנו לקיים את המשחקים מול שווייץ ורומניה בנוכחות קהל נשאו פרי. זאת הזדמנות נוספת להודות לאופ"א על כך וכמובן לממשלת הונגריה ולהתאחדות ההונגרית, שמסייעות לנו באופן מעורר הערכה. נעשה כל מאמץ כדי להבטיח אווירה ביתית עם קהל תומך, שיהיה בכל רגע עם הנבחרת שלנו בדרך ליורו 2024".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully