וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי, חלאילי וטוקלומטי בסגל נבחרת ישראל למוקדמות היורו

5.11.2023 / 14:55

אלון חזן פרסם את הסגל המורחב לקראת החודש הקריטי שבו תקיים הנבחרת את כל ארבעת משחקיה הנותרים במוקדמות היורו. הסקורר הגדול חזר, עופרי ארד זומן בשל מצוקת הבלמים, גם גיל כהן ודן גלזר בפנים

שחקני נבחרת ישראל קוראים להשיב את החטופים/F&F BRANDVERTISING

חודש עמוס וקריטי מצפה לנבחרת ישראל. דחיות המשחקים בשל המלחמה בישראל גרמו למצב שבו הנבחרת של אלון חזן תקיים ארבעה משחקים בחודש נובמבר שיכריעו האם הנבחרת תעלה לראשונה בתולדותיה ליורו דרך המוקדמות. היום (ראשון) פרסמו אלון חזן ויוסי בניון את הסגל הרחב למשחקים, שבו נכלל שוב ערן זהבי אחרי הסולחה עם בניון. מי שעוד נכללים בחלק ההתקפי לצד זהבי הם ענאן חלאילי, עידן טוקלומטי וגם שון וייסמן, שממעט לשחק בגרנאדה.

מי שקיבל זימון בהגנה הוא עופרי ארד כשלצידו רז שלמה, גיל כהן וגם סתיו למקין. בקישור אפשר למצוא את דן גלזר לצד מוחמד אבו פאני שקיבל שחרור מפרנצווארוש וגם גדי קינדה ונטע לביא שחקנה של גמבה אוסקה היפנית שאמור להיות העוגן של חזן בקישור האחורי. לסגל המורחב זומנו גם ארבעה שוערים, כשגד עמוס מצטרף רק לאימונים כשוער גיבוי.

יוסי בניון, המנהל המקצועי אמר: "מלאכת בניית הסגל נעשתה בנסיבות מורכבות מאין כמותן. בימים כואבים ובמציאות שמשתנה כמעט בכל רגע, אני מוצא לנכון לשבח את השחקנים על ההתגייסות למשימה הלאומית ואת ההתעקשות שלהם אל מול הקבוצות וכל גורם אחר להיות זמינים עבור הנבחרת, הדגל והמדינה. המחויבות הזאת סייעה לי רבות בשיחות עם המועדונים מעבר לים. השוער גד עמוס, למשל, מצטרף אלינו לאימונים בארץ כגיבוי כדי שנקיים אותם באופן הטוב ביותר. ההתגייסות שלו ברגעים האלה ראויה להיות מופת עבור כל שחקן ואזרח. אני עדיין לא יודע איך מפרידים בין המקצועי לאישי והלאומי בימים האלה, אולי לעולם לא אדע, אבל גאה לצאת לאתגר העצום הזה עם צוות נפלא ושחקנים שמבינים היטב את גודל השעה".

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. ברני ארדוב
שוב במדים הלאומיים. ערן זהבי/ברני ארדוב

המסע המפרך של הנבחרת ייפתח עם משחק חוץ בקוסובו (12.11), כשכעבור שלושה ימים "תארח" הנבחרת בהונגריה את שווייץ (15.11) וכעבור שלושה ימים תארח גם את רומניה (18.11) יריבתה הישירה על המקום השני. הקמפיין יסתיים ב-21.11 עם משחק חוץ מול אנדורה החלשה, כאשר התקווה הגדולה היא שלישראל עוד יהיה סיכוי להעפיל במשחק הזה. נכון לעכשיו הנבחרת של חזן רחוקה חמש נקודות מרומניה (עם שני משחקים פחות) וארבע נקודות משוויץ (עם משחק פחות).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הוקפץ לבוגרת. חלאילי/ברני ארדוב

הסגל המורחב

שוערים: עומרי גלזר, דניאל פרץ, יואב ג'רפי, גד עמוס

הגנה: מיגל ויטור, רוי רביבו, סתיו למקין, רז שלמה, אלי דסה, שון גולדברג, אופיר דוידזאדה, גיל כהן, עופרי ארד, אבישי כהן

קישור: אוסקר גלוך, דור פרץ, דן גלזר, עדן קארצב, נטע לביא, רמזי ספורי, גבי קניקובסקי, מוחמד אבו פאני, גדי קינדה

התקפה: ערן זהבי, תאי בריבו, עידן טוקלומטי, שון וייסמן, דין דוד, דור תורג'מן, ענאן חלאילי, שגיב יחזקאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully