וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבדו את הראש: טוטנהאם הפסידה 4:1 לצ'לסי

התרנגולים והבלוז סיפקו את אחד ממשחקי העונה בפרמיירליג שעלה למארחת בפסגת הטבלה עם הפסד ראשון העונה. קולוסבסקי כבש ראשון, פאלמר השווה בפנדל וג'קסון כבש שלושער והפך בדרבי לונדוני מבולגן ורב אירועי VAR. רומרו ואודוג'י השאירו את הקבוצה של פוסטקוגלו ב-9 שחקנים

תקציר: טוטנהאם - צ'לסי 4:1/ספורט1

המחזור ה-11 בפרמיירליג התחיל כשגם ארסנל וגם טוטנהאם היו בלתי מנוצחות העונה, אך הערב (שני) התמונה השתנתה באופן רשמי. התותחנים הפסידו 1:0 לניוקאסל בשבת, וגם מוליכת הטבלה לשעבר, שאיבדה את הפסגה למנצ'סטר סיטי, ספגה 4:1 כואב מצ'לסי עם הפסד בכורה העונה שהשאיר אותה במקום השני באחד המשחקים הטובים העונה שהיה באנגליה - שערים שנכבשו, שערים שנפסלו, אדומים, VAR ובעיקר הרבה עצבים.

אנג' פוסטקוגלו קיבל בחזרה את דסטיני אודוג'י כשברנאן ג'ונסון פתח לראשונה באצטדיון הביתי, כשמנגד מאוריסיו פוצ'טינו פתח נגד האקסית עם ריס ג'יימס בהופעה ראשונה בהרכב מאז מחזור הפתיחה נגד ליברפול. המשחק נפתח בסערה עם שער של דיאן קולוסבסקי בדקה השישית שבעט כדור על ליוואי קולוויל שנכנס לרשת. יונג מין סון, ראחים סטרלינג, ניקולאס ג'קסון ומויסס קאיסדו חגגו שערים שנפסלו, אבל כשהאחרון כבש ב-VAR קראו למייקל אוליבר השופט שקבע כי עבירה של כריסטיאן רומרו הייתה שווה אדום וכדור עונשין לאורחת. קול פאלמר ניגש לנקודה הלבנה והכניע את גוליילמו ויקאריו (35) בדרך לשוויון. אם הצרות של פוסטקוגלו לא הספיקו, אז גם מיקי ואן דה ון וג'יימס מדיסון נפצעו והוחלפו עוד לפני המחצית המשוגעת בלונדון.

הקצב האדיר המשיך גם למחצית השנייה כשאודוג'י פגע בסטרלינג וראה כרטיס צהוב שני שהשאיר את טוטנהאם ב-9 שחקנים. גוליילמו ויקאריו סיפק תצוגת הצלות מופלאה מול שחקני צ'לסי, עד שהגיעה הדקה ה-75 ואיתה המהפך. סטרלינג ניצל חור בהגנת של התרנגולים וסידר לג'קסון בעיטה קלה מקרוב בדרך ל-1:2 מוצדק. מהצד השני, אריק דייר (80) כבר חגג שוויון דרמטי, אך הבלם של המארחת היה בנבדל והשער נפסל. בתוספת הזמן ג'קסון השלים שלושער בשתי מתפרצות וחתם הפסד בכורה של טוטנהאם העונה ועלייה למקום העשירי. הבלוז יכולים להיות מרוצים מהיכולת ההתקפית של הקבוצה.

ניקולאס ג'קסון לצד ריס ג'יימס מויסס קאיסדו צ'לסי. רויטרס
אחד ממשחקי העונה. ג'קסון, ג'יימס וקאיסדו/רויטרס
דיאן קולוסבסקי, שחקן טוטנהאם. רויטרס
יתרון מוקדם למארחת. קולוסבסקי/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 6: גול! טוטנהאם עלתה ל-0:1! מתפרצת של התרנגולים עברה דרך פאפא סאר שמצא את דיאן קולוסבסקי. השבדי חתך לאמצע ובעט כדור שפגע בליוואי קולוויל ונכנס לרשת.

דקה 11: איבוד כדור של פדרו פורו הגיע לראחים סטרלינג שמצא את ניקולאס ג'קסון. החלוץ פעל יפה ברחבה, אבל גוליילמו ויקאריו הדף נהדר לקרן.

דקה 14: עוד מתפרצת קטלנית של טוטנהאם - ברנאן ג'ונסון במסירת רוחב ליונג מין סון שבעט שטוח לרשת של רוברט סאנצ'ס, אבל הקפטן של התרנגולים היה בנבדל והשער נפסל.

דקה 21: הפעם שער של צ'לסי נפסל כשסטרלינג אמנם הכניע את ויקאריו, אבל נגע בידו במהלך והיתרון נותר של טוטנהאם.

דקה 33: סערה בלונדון - אחרי ששער של מויסס קאיסדו נפסל בעקבות נבדל של ג'קסון, ב-VAR קראו למייקל אוליבר שקבע כי כריסטיאן רומרו פגע בגסות באנסו פרננדס, קיבל אדום וצ'לסי זכתה לפנדל!

מייקל אוליבר שולף כרטיס אדום לכריסטיאן רומרו טוטנהאם. רויטרס
פגע בצורה בוטה בפרננדס והורחק. רומרו/רויטרס
קול פאלמר צ'לסי. רויטרס
השווה מהנקודה הלבנה. פאלמר/רויטרס
ג'יימס מדיסון טוטנהאם. GettyImages
ניסה להמשיך, אבל הכאב הכריע. מדיסון/GettyImages

דקה 35: גול! צ'לסי השוותה ל-1:1 - קול פאלמר ניגש לנקודה הלבנה ובעט לקורה ופנימה!

דקה 45: מיקי ואן דה ון וג'יימס מדיסון נפצעו והצטרפו לרשימת הצרות של אנג' פוסטקוגלו שנאלץ להחליפם.

מיקי ואן דה ון לצד אריק דייר טוטנהאם. רויטרס
מכה לטוטנהאם אחרי ההרחקה של רומרו. ואן דה ון/רויטרס
כרטיס אדום דסטיני אודוג'י טוטנהאם. רויטרס
השאיר את טוטנהאם ב-9 שחקנים. אודוג'י עם האדום/רויטרס

דקה 55: כרטיס אדום נוסף לטוטנהאם! אודוג'י איחר בגלישה ופגע בסטרלינג. המגן ראה כרטיס צהוב שני והשאיר את המארחת ב-9 שחקנים.

דקה 56: ג'קסון עם הזדמנות ענקית כמעט הפך את התוצאה, פייר אמיל הויביירג הרחיק מהקו.

דקה 60: גלאגר עם מסירה נהדרת לצד ימין של רחבת טוטנהאם מצא את ריס ג'יימס, הקפטן בעט חזק ושטוח, אבל זה חלף ליד העמוד של ויקאריו.

דקה 68: הצלה ענקית של ויקאריו אחרי שמארק קוקורייה פרץ לרחבה של טוטנהאם, אבל השוער האיטלקי מנע מהמגן לכבוש את המהפך.

דקה 75: גול! המהפך הושלם - 1:2 לצ'לסי! סטרלינג ניצל חור בהגנת טוטנהאם ומסר לג'קסון שמקרוב גלגל לרשת!

ניקולאס ג'קסון צ'לסי. רויטרס
סוף סוף הפך. ג'קסון/רויטרס

דקה 80: אריק דייר כבר חגג שוויון דרמטי, אבל הבלם של טוטנהאם היה בעמדת נבדל אחרי נגיחה של רודריגו בנטנקור אליו.

דקה 90+3: סון כמעט עשה את הבלתי יאומן עם שער שוויון, סאנצ'ס עצר את קפטן טוטנהאם.

דקה 90+4: גול! 1:3 לצ'לסי! הסיפור הסתיים עבור טוטנהאם כששוב זה הגיע מצב ימין, הפעם מיכאילו מודריק מסר לג'קסון שהשלים מקרוב צמד.

דקה 90+7: גול! 1:4 לצ'לסי! שוב ג'קסון שהשלים שלושער קליל והבטיח ניצחון ענק בחוץ לבלוז.

המחזור ה-12 ייצא לדרך בשבת הקרובה כאשר טוטנהאם תתארח אצל וולבס (14:30, ספורט1). למחרת תארח צ'לסי את הטרבליסטית מנצ'סטר סיטי במשחק המרכזי (ראשון, 18:30, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully