וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה נערכים להעפלת ישראל ליורו: "הנושא לא יירד מהשולחן"

לאחר ההיערכות עם הפועל חולון, במדינה מתכוננים לאירוע גדול הרבה יותר: "אסור לתת לטרור לנצח. הגנה על חיי יהודים בחשיבות עליונה"

שחקני נבחרת ישראל קוראים להשיב את החטופים/F&F BRANDVERTISING

הפועל חולון שרדה בשבוע שעבר דרמה גדולה לפני שניצחה את טלקום בון 74:75, במשחק שנערך ללא קהל. בגרמניה עסקו הבוקר (שני) בהרחבה בהחלטה הזו, גם בראייה כללית יותר לגבי הספורט הישראלי - ואולי אפילו בהקשר של העפלתה הפוטנציאלית של נבחרת ישראל ליורו 2024 שייערך במדינה.

"במקרה כזה, נצטרך לבצע הערכות ביטחון אחרות לגמרי", הודה מנכ"ל המשטרה יושן קפקה. "זה אומר שהנושא הזה לא יירד מהשולחן, ובצדק. לכן חייבים לקיימים את המשחקים כרגע, כדי שהטרור לא ינצח. כרגע ברור שיש בעיה בטחונית וצריך לטפל בה, אם ניכנע - הטרור ינצח. העבודה שלנו היא לעזור, הגנה על חיי יהודים היא בחשיבות עליונה עבורנו".

חולון, כמובן, היא לא הקבוצה הישראלית היחידה שמשחקת במפעלים אירופיים ובגרמניה, כך נדמה, מציעים תמיכה מוחלטת. "הליגות חייבות למצוא פיתרון", אמר מרקו באלדי, מנהל אלבה ברלין. "הדברים הללו הולכים לחזור על עצמם שבוע אחר שבוע, אבל אי אפשר יהיה למצוא פיתרון זהה שיתאים לכל מקום".

שחקני נבחרת ישראל. רויטרס
בגרמניה כבר נערכים. שחקני נבחרת ישראל/רויטרס

נשיא בון סיפר על ההערכות למשחק בליגת האלופות של פיב"א: "לשחק עם קהל היה טעות גדולה עבור כולם, גם עבור האוהדים שלנו - רק להיכנס לאולם היה לוקח שעות, בגלל הבידוק". שגריר ישראל בגרמניה רון פרושאור הסכים, אך הדהד את המסר של מנכ"ל המשטרה: "אסור לתת לטרוריסטים לנצח. אסור שהם יהרסו את חיינו. הם לא יכולים לפקפק בערכים הדמוקרטיים שלנו, אחרת הם ינצחו. כולנו צריכים לעבוד יחד כדי למנוע מזה לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully