וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלקום בון החטיאה עם הבאזר, הפועל חולון ניצחה 74:75 את האלופה

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 23:04

הסגולים החלו את העונה האירופית עם ניצחון חוץ מרשים בגרמניה על זוכת העונה שעברה בליגת האלופות. 17 נקודות להאריס

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 1.11/ספורט1

הפועל חולון החלה את העונה האירופית שלה עם ניצחון מרשים במיוחד בתוצאה 74:75 על טלקום בון, האלופה המכהנת בליגת האלופות בכדורסל שניצחה בגמר בעונה שעברה את הפועל ירושלים.

הסגולים הגיעו לגרמניה אחרי למעלה מחודש בלי משחק רשמי ועם סגל שכולל ארבעה זרים בלבד בעקבות שחרור הרכז אמד קייבר שלבקשתו חוזהו הותר, אבל שחקניו של עמית שרף, שבפתיחה עוד התקשו לחזור קצב ונזקקו למספר דקות כדי להוריד חלודה, בקאמבק נפלא יצאו מפיגור דו ספרתי, השוו וברחו מחדש לגרמנים כדי לחגוג ניצחון ראשון העונה, למעשה במשחקם הרשמי הראשון העונה להוציא את גביע ווינר.

סי. ג'יי האריס אמנם איבד כדור במהלך האחרן של המשחק ורק במזל המארחת החטיאה עם הבאזר, אבל הודות ל-17 נקודות הוביל את קלעי הפועל חולון. ניב משגב הוסיף 12 וגם ג'סטין סמית' (11) ואמין נואה (10) הגיעו למספר דו ספרתי. כמו כן בלטו שון דאוסון ודרו קרופורד עם 9 נקודות כל אחד ויותם חנוכי הוסיף 7. מלבדם שותפו גם נתנאל ארצי ושחר עמיר שלא קלעו. בבון הצטיין הראלד פריי עם 26 נקודות (5 מ-9 לשלוש).

הפועל חולון. ליגת האלופות בכדורסל, אתר רשמי
ניצחון הירואי בגרמניה. שחקני הפועל חולון/אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

מהלך המשחק

רבע 1:

בחמישייה של הפועל חולון עלו נתנאל ארצי, שון דאוסון, יותם חנוכי, סי.ג'יי האריס ואמין נואה. השבועות הרבים ללא אימונים וללא משחקים עשו את שלהם וטלקום בון ניצלה זאת כדי לעלות ליתרון 0:10 כבר בחלוף ארבע דקות מהפתיחה. האריס מחוץ לקשת היה הראשון שקלע לזכות חולון, דאוסון נכנס לעניינים והיה זה נואה שמקו העונשין השלים קאמבק גדול וקבע שוויון 14 בתום הרבע הראשון.

רבע 2:

חולון עלתה ליתרון ראשון במשחק כאשר קרופורד סחט סל ועבירה ובמהלך של שלוש נקודות קבע 15:17 והאריס עם זריקה מוצלחת לשלוש הגדיל את ההפרש לחמש נקודות. האריס הלוהט תפר שלשה נוספת והיתרון גדל ל-7 נקודות ובשיא עמד על 10, כאשר נואה במהלך של סל ועבירה הוריד את הקבוצות להפסקה ב-28:38 גדול לחולון.

רבע 3:

אלופת המפעל חזרה אחרת למחצית השנייה ובעיקר היה זה הראלד פריי שכמעט לבדו מחק את כל היתרון של הפועל חולון עם צליפות מחוץ לקשת. המהפך הושלם כאשר איקה אודאנו קבע 39:40 מקו העונשין והיה זה פריי שהמשיך לצלוף והעלה את בון ל-42:46. כמו שברבע הראשון נזקקה חולון לכמה דקות כדי להיכנס לעניינים, כך היה גם הפעם ובסופו של דבר הגיעה ריצת 0:9 בדקה האחרונה של הרבע עם שלשות של יותם חנוכי, קרופורד והאריס שקבעו 50:56 לסגולים.

רבע 4:

חולון ניסתה להמשיך במומנטום מחוץ לקשת, אבל חנוכי והאריס החטיאו ובריאן פובס ניצל זאת כדי לצמק ל-58:55. האריס גם ספג עבירה טכנית שאפשרה לפריי להוריד את הפער לשתי נקודות בלבד, אבל משגב עם ליי-אפ חשוב, ריבאונד בהגנה בפוזישן הבא ואסיסט לסמית' מנע מהגרמנים להשוות. היו אלו דקות טובות של סמית', שגם סיפק חטיפת כדור ושני ריבאונדים מאוד חשובים בהתקפה אחרי החטאות של דוסון ומשגב, שבסופו של דבר שלשה גדולה שלו השיבה את היתרון לשש נקודות, 61:67 לקראת ארבע הדקות האחרונות. טלקום בו חזרה מפסק הזמן עם שלשה של פריי, שגם חילק אסיסט לפובס והפעם היה זה שרף שלקח פסק זמן כשהיתרון שלו עמד על נקודה בלבד. האריס קלע סל חשוב, נואה חסם את אודאנו ודוסון השיב את חולון ליתרון חמש בחדירה גדולה. האריס סחט עבירת תוקף כשנותרו 56 שניות לסיום ומיד אחר כך דאוסון נשלח לקו, אבל קלע רק זריקה אחת והעלה את חולון ל-68:73. סאם גריזל סחט סל ועבירה וההפרש שוב ירד ל-2 נקודות, האריס מהעונשין קבע 71:75 ופובס בשלשה גדולה צימק לנקודה לקראת החצי הדקה האחרונה. דווקא אז האריס איבד כדור, אבל קירקווד החטיא עם הבאזר וחולון ניצחה 74:75 ענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully