וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים נכנסו עם דגלי פלסטין ליציע, האולטראס של אייאקס נטשו כמחאה

מספר אוהדים מוסלמים ניסו ליצור פרובוקציה ותלו דגלי פלסטין במהלך המשחק הביתי של הקבוצה, מה שיצר עימות גדול ביציע האולטראס

תקציר ניצחונה של אייאקס 1:4 על הירנביין בליגה ההולנדית/ספורט1

חילופי המאמנים עושים טוב לאייאקס, שרשמה אמש (ראשון) ניצחון שני ברציפות בליגה ההולנדית - 1:4 ביתי על הירנביין. מייקל ולקאניס, שעזב את תפקידו כמאמן הפועל תל אביב כדי להיות שוב עוזרו של ג'ון ואנט סחיפ, התקדם עם מועדון הפאר אל המקום ה-11.

אלא שגם למשחק הזה זלגה השפעת המלחמה בעזה, כאשר אל יציע האולטראס של אייאקס, שאוהדיה מכונים "היהודים" בשל החיבור שלהם לישראל, השתחלו קבוצה של אוהדים מוסלמים עם כמה דגלי פלסטין. האקט הפוליטי הזה גרם למהומה גדולה ביציעים ועימות בין הקומץ הזה לרוב האוהדים שתומך בישראל. הוויכוח הזה גרם לחלק מאוהדי האולטראס של אייאקס לנטוש את היציע עם ציוד העידוד שלהם ולכן העידוד במשחק היה שקט מאוד מאשר בדרך כלל.

למרות שאייאקס נחשב למועדון שמזוהה כביכול עם ישראל, במועדון לא גינו את הטבח של החמאס בעוטף עזה ועד כה לא היה אזכור כלל של המלחמה בישראל.

אוהדים של אייאקס עם דגלי פלסטין

אייאקס נמצאת כעת מרחק שלוש נקודות בלבד מהמקומות המובילים לפלייאוף על הכרטיס לקונפרנס ליג, אבל הסיכוי להגיע לליגת האלופות קלוש למדי כשהפער מפיינורד השלישית עומד על 15 נקודות. בפסגה ניצבת פ.ס.וו איינדהובן שמחזיקה במאזן מושלם של 33 נקודות אחרי 11 מחזורים.

  • עוד באותו נושא:
  • אייאקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully