וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ולקאניס עזב את הפועל תל אביב, בורחה למה יחליפו

30.10.2023 / 12:05

האוסטרלי נענה בחיוב להצעה לשמש כעוזר המאמן של אייאקס וסיים את דרכו במתחם חודורוב אחרי פחות מחצי שנה. הספרדי ששימש כעוזרו בחודשים האחרונים, מונה למאמן הראשי

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 3:0/ספורט1

מייקל ולקאניס עוזב את הפועל תל אביב וימונה לעוזר מאמן אייאקס, עוזרו בורחה למה מונה במקומו למאמן הראשי. האוסטרלי מונה למאמן של האדומים בתחילת יוני והוא עוזב אחרי כחמישה חודשים, כשברקע הפסקת ליגת העל הישראלית בשל המלחמה וההזדמנות לעבוד במועדון אירופי מפואר.

אייאקס התחילה את העונה בצורה קטסטרופלית ובהנהלה החליטו לפטר את המאמן מוריס סטיין ולמנות במקומו את שחקן העבר של הקבוצה, ג'ון ואנט סחיפ. ולקאניס כבר עבד כעוזרו של ואנט סחיפ במלבורן סיטי, זוולה ונבחרת יוון, וכשההולנדי הציע לו להצטרף אליו באייאקס, הוא פנה להנהלת הפועל תל אביב וביקש להשתחרר.

למה בן ה-32 ישמש לראשונה בחייו כמאמן ראשי בקבוצת בוגרים, אחרי שעבד כעוזר מאמן גם בהפועל כפר סבא ובית"ר תל אביב בת ים. בהפועל תל אביב העדיפו מאמן זר וקיימת הערכה כלפי למה והעבודה שעשה תחת ולקאניס בחודשים האחרונים. ההיכרות שלו עם השחקנים גם כן תרמה להחלטה למנותו.

מאמן הפועל תל אביב מייקל ולקאניס. ברני ארדוב
קדנציה קצרצרה במתחם חודורוב. ולקאניס/ברני ארדוב
בורחה למה עוזר מאמן הפועל תל אביב. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
בורחה למה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

עד שליגת העל הופסקה בגלל המלחמה, ולקאניס הספיק לנהל חמישה משחקים ולהשיג בהם שני ניצחונות, שתי תוצאות חוץ והפסד אחד. הוא ספג ביקורת קשה אחרי התבוסה 5:0 בדרבי, אבל שבוע לאחר מכן הפועל תל אביב המתיקה מעט את הגלולה עם 0:3 משכנע מאוד נגד בית"ר ירושלים בטדי.

היום האוסטרלי נפרד: ""אני רוצה לנצל את הרגע הזה כדי להביע את תודתי מכל הלב לכל משפחת הפועל תל אביב. אני פונה כעת לאתגר חדש, הזדמנות ייחודית ומרגשת להצטרף לשורותיו של מועדון הפאר אייאקס אמסטרדם.

"מהרגע הראשון שהגעתי להפועל תל אביב הרגשתי את האהבה והתמיכה של כל האנשים במערכת. עבדנו קשה כדי להניח את היסודות לעתיד טוב יותר. למרות שהנסיבות הקשות אילצו את הכדורגל לתפוס את המושב האחורי, אני בטוח שבעתיד, המועדון, השחקנים והצוות ימשיכו בעבודה הטובה כדי לגרום אושר ותחושת גאווה לאוהדים המדהימים שלנו.

"אני רוצה להודות לכל מנהלי המועדון, בפרט לדייויד מינצברג ולמנהל המקצועי חן סול, למנכ"ל איתי בונה, שהפגינו בי תמיכה מדהימה והאמינו בי ובעבודתי. לכל ההנהלה, האנשים שדואגים לדברים היום-יומיים, הצוות המקצועי המדהים שלי, שתמיד היה שם וימשיך בעבודה שהתחלנו, תמיד אתמוך בכם.

"אני רוצה לציין במיוחד את השחקנים שלי. היה לי העונג לעבוד איתם. אני רוצה להודות לכולם על המחויבות והמקום החיובי שהם נתנו לפילוסופיה שלי מדי יום. בעודי נפרד לשלום, אני עושה זאת בתקווה ובציפייה שדרכינו יצטלבו שוב בעתיד. אני מאחל להפועל תל אביב בהצלחה בהמשך דרכה, ואני אופטימי שנחזור בקרוב לימים שקטים יותר, שיאפשרו לנו להתחבר מחדש ולחגוג את התשוקה המשותפת שלנו למשחק היפה.

"תודה על הזכרונות, החברות והתמיכה הבלתי מעורערת. בטוח שעוד ניפגש שוב. תודה ובהצלחה, מייקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully