וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון בנבחרת: "האווירה של הביחד תיתן עוד 30 אחוז ליכולת"

6.11.2023 / 6:55

בנבחרת מעודדים מהכושר המצוין של שגיב יחזקאל וגם מכך שמכבי תל אביב ומכבי חיפה כבר עורכות אימונים בחו"ל. גורם: "נבחר סגל טוב מאוד. אולי ההפוגה והפרופורציות שכולם קיבלו, יוסיפו לנו"

שחקני נבחרת ישראל קוראים להשיב את החטופים/F&F BRANDVERTISING

בנבחרת ישראל מאוד מעודדים אחרי המשחק האדיר אתמול של שגיב יחזקאל במדי אנטליאספור. צמד השערים של שחקן הכנף הישראלי אתמול כמו גם המשחק הטוב של רמזי ספורי, מחזקים מאוד את הרוח בנבחרת ישראל לקראת המסע שמצפה לה החל מהמשחק ביום ראשןן הבא מול קוסובו בחוץ.

אחרי פרסום הסגל אתמול, בנבחרת גם מרוצים מכך שמכבי תל אביב ומכבי חיפה כבר בחו"ל לקראת המשחקים שלהן ביום חמישי באירופה והן העלו הילוך בהכנות שלהן, כך שהשחקנים יגיעו בכושר טוב יותר לשבוע הבא. "נבחר סגל טוב מאוד והאווירה של הביחד שתהיה במסע שמצפה לנו, תיתן עוד 30 אחוז ליכולת", אמר גורם בנבחרת. "אנחנו יוצאים למשימה מאוד מורכבת, אבל אין שחקן בנבחרת שלא יהיה גאה ללבוש את החולצה במשחקים. כולם ישאירו הכל על הדשא בכל משחק ותהיה חלוקת עומסים בין כולם. אולי ההפוגה והפרופורציות שכולם קיבלו, יוסיפו לנו".

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. ברני ארדוב
שוב במדים הלאומיים. ערן זהבי/ברני ארדוב

מחר יקיימו יושב ראש ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, המנהל המקצועי יוסי בניון ומאמן הנבחרת אלון חזן מסיבת עיתונאים ואחריה יחלו האימונים בשפיים לשחקנים שיוכלו כבר להגיע להתאמן. ביניהם יהיה מיגל ויטור שינחת היום בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully