וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארכיטקט המהפך": בטורקיה מתלהבים מהמופע של שגיב יחזקאל

שחקן הכנף "הוביל את אנטליאספור לקאמבק מהמם" עם צמד ובישול ב-2:3 על בשיקטאש, נשיא המועדון כבר רוצה תארים. המאמן הודה: "המלחמה הישראלית-פלסטינית משפיעה, השחקנים הישראלים שלנו מוטרדים מהמצב"

תקציר ה-2:3 של אנטליאספור על בשיקטאש, שגיב יחזקאל עם צמד ובישול/ספורט1

שגיב יחזקאל הספיק לעשות לעצמו שם בליגה הטורקית תוך חודשים ספורים. שחקן הכנף של נבחרת ישראל, שבהפועל באר שבע שיחק בכלל כמגן, היה כוכב המהפך של אנטליאספור הערב (ראשון) מול בשיקטאש עם בישול ואז צמד גדול שהעניק לקבוצתו 2:3 מפתיע על אחד ממועדוני הפאר בטורקיה. בנבחרת יכולים להיות מעודדים מאוד מהתצוגה הזאת, שבוע לפני המפגש עם קוסובו שיתחיל את רצף ארבעת משחקי ההכרעה במוקדמות היורו.

בתקשורת הטורקית הזכירו כי יחזקאל וחברו רמזי ספורי שפתח אף הוא במשחק, לא היו בסגל בהפסד 1:0 לגזיאנטפ, אז ערכה הליגה טקס לזכר ההרוגים בעזה ולא ציינה את קורבנות הטבח הנורא בישראל. למרות זאת וחרף אזהרת המסע של המל"ל והקריאה לשוב ארצה, השניים נשארו בטורקיה וליחזקאל כבר ארבעה שערים ושני בישולים העונה. לאחר השער הראשון, הוא הצביע למרומים והקדיש את השער לנופלים.

ב"פנאטיק" החמיאו ליחזקאל על "סיומת בסטייל" והגדירו אותו "אריכטקט המהפך". עוד נכתב כי הוא "הוביל את אנטליאספור לקאמבק מהמם".

שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור חוגג שער. אנטליאספור, אתר רשמי
ארבעה שערים ושני בישולים מאז המעבר. שגיב יחזקאל/אתר רשמי, אנטליאספור

המאמן נורי שאהין התייחס לסוגיה הרגישה ואמר: "אנחנו מתמודדים עם סיטואציות לא פשוטות, גם ברמת המועדון וגם בנוגע לשחקנים באופן אישי. אנחנו עוברים את זה כמשפחה. כאבנו את הפציעות של נאלדו וז'ואאו, את המלחמה הישראלית-פלסטינית. יש לנו שני שחקנים ישראלים שמוטרדים מהמצב. עברנו גם חילופי נשיאים במועדון. אבל השחקנים שלי התגברו על כל זה, שיחקו כמו אריות והגנו על אנטליאספור. אני מקווה לימים טובים יותר".

נשיא המועדון סינאן בוזטפה אמר: "מעכשיו נשאף להיות בצמרת, אנחנו כבר לא מכוונים להישאר בליגה. אנחנו רוצים תארים, נביא את הגביע הביתה ונשחק באירופה. אני מאמין בשחקנים ובאוהדים, והם מאמינים בנו. כל השחקנים שמחים, הם שמו את הלב שלהם על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully