וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיב יחזקאל כבש צמד ובישל במהפך של אנטליאספור מול בשיקטאש

שחקן הכנף בכושר שיא לפני משחק הנבחרת: הכין לשאריץ' (46), עבר את השוער וכבש (50) ואז סובב נהדר מ-16 מטרים (57) ב-2:3 המפתיע. 72 דקות ומשקוף לספורי. גנדלמן בישל ב-1:3 של גנט

תקציר ה-2:3 של אנטליאספור על בשיקטאש, שגיב יחזקאל עם צמד ובישול/ספורט1

שגיב יחזקאל ממשיך לפרוח בליגה הטורקית והערב (ראשון) הוביל את אנטליאספור למהפך גדול בניצחון 2:3 על בשיקטאש. אחרי הזימונים לסגל נבחרת ישראל לקראת ארבעת משחקי ההכרעה במוקדמות היורו, יחזקאל ורמזי ספורי פתחו יחד בהרכב. ג'נק טוסון העלה את האורחת ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל מיד לאחר ההפסקה שלח ספורי את יחזקאל בצד ימין, שחקן הכנף העביר רוחב ודריו שאריץ' הבוסני השווה בכדור חד מקצה הרחבה. בדקה ה-50 שלח זומר בוטוצ'י הקוסוברי את יחזקאל, שעבר בקלות את השוער שיצא לעברו ומ-20 מטרים בצד שמאל גלגל אל הרשת החשופה.

עוד שבע דקות חלפו, והפעם יחזקאל השתלט על כדור קשה ברחבה, יצא אל קו ה-16 ואז סובב בימין אל הפינה הרחוקה והשלים צמד מדהים. שער ליגה רביעי שלו מאז נרכש מהפועל באר שבע, לצד שני בישולים. ספורי, שהספיק גם להדביק כדור חופשי למשקוף, הוחלף בדקה ה-72 ובחלוף שבע דקות הצליח המחליף ג'קסון מולקה לצמק. יחזקאל פינה את מקומו בדקה ה-83 וחבריו ידעו לשמור על היתרון שהבטיח ניצחון ראשון על בשיקטאש מאז ספטמבר 2013. הקבוצה כרגע במקום השמיני בליגה הטורקית עם 15 נקודות, ארבע פחות מבשיקטאש שירדה למקום החמישי.

* עומרי גנדלמן שיחק תשע דקות כמחליף בניצחון החוץ של גנט 1:3 על שרלרואה ובישל את השער השלישי בדקה האחרונה לגיפט אורבן. טאריק טיסודאלי (18) וז'וליאן דה סאר (59 בפנדל) כבשו לפני כן עבור יריבת מכבי תל אביב בקונפרנס ליג, שנמצאת במקום השלישי בליגה הבלגית ומפגרת בחמש נקודות אחרי המוליכה אוניון סן ז'ילואז.

* דרבי ישראלי נערך באזרבייג'אן ובו נפטצ'י באקו ניצחה 0:2 בחוץ את גבאלה. קני סייף פתח בהרכב האורחת ושיחק 62 דקות, בעוד עטאא ג'אבר נכנס כמחליף בדקה ה-82. גלעד אברמוב ואוסמה חלאיילה השלימו 90 דקות במדי גבאלה, שמקדימה בשתי נקודות את הקו האדום. נפטצ'י במקום החמישי ובמרחק חמש נקודות מהפסגה.

* בוריס קליימן פתח בשערה של פאס יאנינה שסיימה ב-1:1 ביתי מול קבוצתו הקודמת וולוס. השתיים סוגרות יחד עם טבלת הליגה היוונית עם שש נקודות בלבד.

* סער פדידה השלים 90 דקות בהרכב של אולימפיה לובליאנה שניצחה 0:1 בחוץ את צלייה, מוליכת הליגה הסלובנית. הפער ממנה צומק לחמש נקודות.

* גיא חדידה נכנס בדקה ה-85 בהפסד של צ'רנומורץ אודסה 2:1 בחוץ למטאליסט 1925. קבוצתו במקום השישי בליגה האוקראינית.

עוד בוואלה!

רועי קהת כבש את שערו השני במדי סומגאיט האזרית

לכתבה המלאה
עומרי גנדלמן עם גיפט אורבן שחקני גנט. VIRGINIE LEFOUR/AFP, GettyImages
החזיר את גיפט אורבן לעניינים. עומרי גנדלמן/GettyImages, VIRGINIE LEFOUR/AFP

* עדן קארצב נותר על הספסל של איסטנבול בשאקשהיר ב-3:3 הביתי מול אנקרגוצ'ו. קשישטוף פיונטק כבש צמד עבור בשאקשהיר, שנמצאת עדיין מתחת לקו האדום בליגה הטורקית עם תשע נקודות בלבד אחרי 11 מחזורים.

* פרנצווארוש, ללא מוחמד אבו פאני שסובל מפציעה קלה ומקבל מנוחה, הפסידה במפתיע 2:1 בחוץ מול קצ'קמט בליגה ההונגרית. למרות זאת, היא עדיין במקום הראשון.

* יונס מלדה לא היה בסגל של מכלן, שסיימה ב-1:1 בליאז' מול סטנדרד ונותרה במקום ה-14 בליגה הבלגית.

* רוסלן ברסקי לא נכלל בסגל של בוראץ באניה לוקה, שספגה 1:1 בתוספת הזמן בחוץ מול השלישית בטבלה פ.ק. סראייבו וראתה את יתרונה בפסגת הליגה הבוסנית מצטמצם לארבע נקודות, שכן ז'רינסקי מוסטאר, ללא עומר ניראון, ניצחה לפני כן 1:3 את טוזלה סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully