וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קהת כבש את שערו השני במדי סומגאיט האזרית

הקשר הישראלי נגח פנימה בדקה ה-69, קבוצתו ניצחה 0:2 את אראז והתקדמה למקום החמישי. אוסקר גלוך הוחלף במחצית מול טירול

תיקתקנו, 3.11/ספורט1

רועי קהת הבקיע הערב (שבת) את שערו השני העונה בליגה האזרית, כאשר סומגאיט ניצחה 0:2 בבית את אראז במחזור ה-12 והתקדמה למקום החמישי. הקשר הישראלי סחט את העבירה בעקבותיה רובלן מוראדוב כבש בכדור חופשי בדקה ה-15, ובדקה ה-69 נגח בעוצמה אל הרשת אחרי כדור קרן של אותו מוראדוב. קהת הוחלף בדקה האחרונה וזכה לתשואות מהקהל.

* אוסקר גלוך פתח בהרכב של רד בול זלצבורג והוחלף בהפסקה בניצחון החוץ 0:2 על טירול, כאשר קבוצתו עלתה לפחות זמנית לפסגת הליגה האוסטרית. קארים קונאטה חגג צמד (27 ו-90+5) ועלה לראש טבלת המבקיעים עם שמונה שערים. מתן בלטקסה לא נכלל בסגל של אוסטריה וינה, שגברה 0:1 על לוסטנאו.

* אליאל פרץ שיחק 18 דקות כמחליף בהפסד של אפולון לימסול 2:0 בניקוסיה לאומוניה. הפסד שני רצוף לקבוצתו שירדה למקום החמישי בליגה הקפריסאית.

רועי קהת שחקן סומגאיט. דף הפייסבוק של סומגאיט, אתר רשמי
רועי קהת/אתר רשמי, דף הפייסבוק של סומגאיט

* רז שלמה נשאר על הספסל של לובן ולא שותף בהפסד הביתי 2:0 לווסטרלו, במשחק הראשון מאז מינויו של אוסקר גרסיה. לובן במקום ה-13 בליגה הבלגית עם שבעה הפסדים ו-12 נקודות עד כה.

* אור דדיה נותר מחוץ לסגל של אברדין, שעלתה לגמר גביע הליגה הסקוטי בזכות 0:1 על היברניאן. בויאן מיובסקי המקדוני (78) הכריע את חצי הגמר בהאמפדן פארק.

* רז מאיר נותר על הספסל בהפסד הביתי של ר.ק.ס ואלווייק 2:1 לאלופה פיינורד, שהצליחה להיחלץ מפיגור ונמצאת במקום השלישי בליגה ההולנדית - מרחק שבע נקודות מפ.ס.וו איינדהובן המושלמת אחרי 11 מחזורים.

* ארד בר נותר על הספסל של ציריך בהפסד הביתי 2:0 מול סרבט ז'נבה בליגה השוויצרית. ההפסד השאיר את ציריך רק במקום השני בטבלה, כשכעת יאנג בויז תוכל לפתוח פער בפסגה.

* תומר הרן פתח בשערה של סרו לארגו ושיחק 90 דקות בהפסד קבוצתו למונטבידאו סיטי במסגרת המחזור השמיני של הליגה באורוגוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully