וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי המאמנים עזרו: צפו בניצחון השני ברציפות של אייאקס

ולקאניס עמד על הקווים לצד ואנט סחיפ ב-1:4 הביתי על הירנביין. ברחוויין וברובי כבשו במחצית הראשונה, אקפום המחליף חתם עם צמד

תקציר ניצחונה של אייאקס 1:4 על הירנביין בליגה ההולנדית/ספורט1

חילופי המאמנים עושים טוב לאייאקס, שרשמה הערב (ראשון) ניצחון שני ברציפות בליגה ההולנדית - 1:4 ביתי על הירנביין. מייקל ולקאניס, שעזב את תפקידו כמאמן הפועל תל אביב כדי להיות שוב עוזרו של ג'ון ואנט סחיפ, התקדם עם מועדון הפאר אל המקום ה-11.

הקפטן סטיבן ברחוויין נהנה מבישול יפה של סטיבן ברחהאוס ועשה את הסיפתח מקרוב בדקה ה-25, כשבריאן ברובי נגח את השני אחרי הרמה של ברנקו ואן דן בומן בדקה ה-42. נגיחה פנטסטית של לוק בראוורס מ-13 מטרים צימקה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והירנביין כמעט השוותה עם קורה והחמצה אדירה בדקה ה-80, אך אייאקס ידעה לצאת מזה וצ'ובה אקפום האנגלי מצא את הרשת מחזור שני רצוף כמחליף - הפעם עם צמד בדקות 84 ו-90+2. יון ניקולאסקו, אקס בית"ר ירושלים, נעדר מהסגל של הירנביין בגלל פציעה וקבוצתו במקום ה-13.

צ'ובה אקפום שחקן אייאקס חוגג שער. MAURICE VAN STEEN/AFP, GettyImages
צמד לקראת הסיום. צ'ובה אקפום/GettyImages, MAURICE VAN STEEN/AFP

אייאקס נמצאת כעת מרחק שלוש נקודות בלבד מהמקומות המובילים לפלייאוף על הכרטיס לקונפרנס ליג, אבל הסיכוי להגיע לליגת האלופות קלוש למדי כשהפער מפיינורד השלישית עומד על 15 נקודות. בפסגה ניצבת פ.ס.וו איינדהובן שמחזיקה במאזן מושלם של 33 נקודות אחרי 11 מחזורים.

  • עוד באותו נושא:
  • אייאקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully