וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשקו: "אנו יודעים לנצח גם כשקשה". לניר: "עוצמת החיים חזקה מהכול"

5.11.2023 / 20:31

הצלחה לישראל באליפות העולם בג'ודו. הרשקו הקדישה את מדליית הכסף לזכרו של יונתן גוטין: "הוא ומשפחתו איתי בלב תמיד". לניר: "המדליה היא חיבוק ממני אליכם, שום דבר לא יעצור אותנו"

ענבר לניר לאחר הזכייה במדליית ארד באליפות אירופה/איגוד הג'ודו

המשלחת הישראלית לאליפות אירופה בג'ודו תשוב ארצה ממונפלייה שבצרפת עם שלל נאה של שלוש מדליות. אחרי הכסף של גילי שריר בשבת, היו אלה רז הרשקו עם מדליית כסף נוספת בקטגוריית המשקל הפתוחה וענבר לניר עם הארד בעד 78 ק"ג, שהוסיפו להצלחה של נבחרת הנשים - כתשעה חודשים לפני אולימפיאדת פריז.

"אני שמחה מאוד על המדליה, לצד האכזבה מקרב הגמר", אמרה הרשקו אחרי יום מרשים שבסיומו הפסידה בגמר לרומן דיקו הצרפתייה זו השנה השנייה ברציפות. "היה לי מאוד חשוב לזכות במדליה באליפות אירופה, במיוחד במצב הזה בישראל. להראות לעצמי ולמדינה שאנו יודעים להילחם ולנצח גם כשקשה. אני רוצה להקדיש את המדליה לכל הנרצחים, לכל החטופים ומתפללת שיחזרו בשלום הביתה, לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון שעובדים קשה ושומרים עלינו. אני רוצה להקדיש את המדליה לזכרו של יונתן גוטין ז"ל ולמשפחתו המדהימה שהם איתי בלב תמיד".

סגן גוטין התאמן בצעירותו במועדון הג'ודו במודיעין ונפל בקרבות ב-7 באוקטובר. בן 20 היה בנופלו.

ענבר לניר, רז הרשקו עם המדליות באליפות אירופה בג'ודו, ביניהן המאמן שני הרשקו. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
המדליסטיות ענבר לניר ורז הרשקו עם המאמן שני הרשקו/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

לניר, שהשלימה שנה חלומית שבמהלכה גם הוכתרה לאלופת העולם, סיכמה: "גאה להניף את הדגל בכל הזדמנות, ובמיוחד הפעם. להראות לכל העולם שאנחנו חזקים ושום דבר לא יעצור אותנו. עוצמת החיים חזקה מהכול. אני מקדישה את המדליה הזו לכולכם, לכל העם המדהים הזה. כולנו ספגנו מהלומות קשות שזעזעו את המעגלים הקרובים שלנו. כולנו נצא מהתקופה הזאת מחוזקים ומאוחדים. המדליה הזאת היא חיבוק ממני אליכם, חיזוק קטן של חדשות טובות. שנדע ימים שקטים יותר".

מאמן הנבחרת שני הרשקו: "אני שמח על יום תחרות מוצלח, ועל כך שנבחרת הנשים מסיימת עם שלוש מדליות באליפות אירופה. אני מאוד גאה בגילי, רז וענבר על המדליות היוקרתיות לנבחרת הנשים ולמדינת ישראל. אני מעריך מאוד את המאמצים שאיגוד הג'ודו הישראלי והצרפתי עשו כדי שנוכל להתחרות פה, והכי גאה בעולם לייצג את המדינה שלנו, אותה אנחנו כל כך אוהבים".

יו"ר האיגוד משה פונטי: "ימים של עצב לצד גאווה. שמח שהצלחנו להניף את הדגל הכחול-לבן ולייצג את המדינה שלנו בימים כל כך כואבים. גאווה גדולה על רז וענבר, ומחמאות גדולות לשני הרשקו ולצוות שלו. תודה לכל מי שעזר לנו להגיע לפה ולייצג את המדינה שלנו, החל מאנשי משרד הספורט בראשות השר מיקי זוהר ועד לאנשי האיגודים הצרפתי, האירופי והעולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully