וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארו טפרי סיים שישי במרתון ניו יורק: "הלב עם משפחות הנרצחים והנופלים"

5.11.2023 / 19:30

הרץ הישראלי, סגן אלוף העולם, סיים את השנה החלומית עם זמן של 2:10:28 שעות במרתון היוקרתי. טמיראט טולה האתיופי ניצח

תיקתקנו, 5.11/ספורט1

מארו טפרי, סגן אלוף העולם בריצת מרתון, סיפק הערב (ראשון) הופעה מרשימה במרתון ניו יורק היוקרתי וסיים במקום השישי עם זמן של 2:10:28 שעות. בכך חתם הרץ הישראלי בן ה-31 שנה חלומית, כאמור אחרי מדליית הכסף באליפות העולם באתלטיקה שנערכה בבודפשט לפני כחודשיים וחצי, והבטחת הכרטיס לאולימפיאדת פריז 2024.

"זה מאוד קשה להתרכז באימונים ובתחרות בימים האלה, אבל השתדלתי להגיע למרתון מוכן כמה שיותר", אמר טפרי לאחר מכן. "המסלול בניו יורק מאוד מאתגר. אני מרוצה מאוד מהמיקום שלי ומהתוצאה שלי. זה היה לא פשוט לעשות הכנה כמעט בלי לנוח אחרי אליפות העולם בבודפשט. הלב שלי עם משפחות הנרצחים והנופלים, וכמובן עם כל החטופים בעזה. אני מתפלל שכולם ישוחררו וישובו הביתה כמה שיותר מהר. אני רוצה להקדיש את המרתון הזה לחיילי צה"ל המדהימים שלנו ולכל כוחות הביטחון ששומרים על המשפחה שלי, על הבית והמדינה שלנו, בזמן שאני רץ פה בניו יורק".

מרתון ניו יורק, מארו טפרי הישראלי רץ חמישי מימין. ANGELA WEISS/AFP, GettyImages
מארו טפרי, חמישי מימין, במרתון ניו יורק/GettyImages, ANGELA WEISS/AFP

בתחרות ניצח טמיראט טולה האתיופי עם שיא מסלול חדש של 2:04:58 שעות. הוא הקדים בפער עצום של 1:58 דקות את אלברט קוריר הקנייתי ובמקום השלישי סיים עוד אתיופי, שורה קיטאטה.

במרתון הנשים, ממנו נעדרה לונה צ'מטאי סלפטר הישראלית, ניצחה הלן אובירי הקנייתית עם 2:27:23 שעות. היא הכריעה את הריצה ממש לקראת הסיום, כשהקדימה בשש שניות את האתיופית לטסנבט גידיי ובמקום השלישי סיימה שרון לוקדי שהעניקה לקניה משבצת נוספת על הפודיום.

  • עוד באותו נושא:
  • מארו טפרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully