וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה מודאג מהגישה של וושינגטון: "משהו חייב להשתנות"

הוויזארדס מציגים את ההגנה הגרועה ב-NBA, והפורוורד הישראלי מנסה לפענח את הבעיה: "אנחנו משחקים טוב, יחד, ואז פתאום זה קורה". הנחמה: ברמה האישית, הוא "נראה כמו השחקן השני בטיבו בקבוצה"

תיקתקנו, 3.11/ספורט1

דני אבדיה מציג יכולת טובה בפתיחת העונה, אבל מתקשה לקבל את העובדה שעד כה, וושינגטון מסתמנת כאחת הקבוצות החלשות ביותר ב-NBA. אחרי ההפסד הלילה (בין שישי לשבת) 121:114 למיאמי שהוריד את הוויזארדס למאזן 4:1, הפורוורד הישראלי הודה שהוא וחבריו מוטרדים ומודאגים מהגישה המעט תבוסתנית שהם מציגים.

"משהו פשוט חייב להשתנות. אנחנו חייבים לשנות משהו", אמר אבדיה שקלע 14 נקודות במשחק, והעמיד את רצף המשחקים שלו בספרות כפולות על 4. "אני לא בטוח מה הבעיה, ומה קורה לנו, אבל ברור שאנחנו לא יכולים להמשיך ככה. אנחנו משחקים טוב, משחקים יחד, ופתאום משהו קורה לנו, לא יודע מה בדיוק, אבל אנחנו חייבים למצוא לזה פתרון".

וושינגטון סופגת עד כה העונה 126.3 נקודות למשחק, מה שהופך אותה לקבוצת ההגנה הגרועה ב-NBA. סטטיסטיקות מתקדמות דווקא מראות שלפחות בהגנת אחד על אחד, אבדיה מתמודד לא רע בכלל מול שחקנים יריבים העונה, אבל בשורה התחתונה גם הוא לא מצליח לייצר השפעה חיובית על ההגנה הקבוצתית.

לדבריו, להגנה החלשה והתוצאות המאכזבות יש סיבה. "הרבה אנשים שוכחים שאנחנו קבוצה חדשה, עם הנהלה חדשה וסגל חדש. כולנו צריכים לשדר על אותו גל, ולהיות מחויבים לשחק טוב יותר. מבחינתי, השאלה היא לא הכימיה שיש בינינו, או רמת הכישרון שיש בסגל, אלא איך משחקים טוב יותר יחד. לכולנו יש כישרון, אנחנו פשוט צריכים להביא אותו לידי ביטוי בצורה יעילה יותר".

שחקן מיאמי היט טיילר הירו מול שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, דניאל גאפורד. Megan Briggs, GettyImages
מה יהיה עם ההגנה? אבדיה וגאפורד מול טיילר הירו, הלילה/GettyImages, Megan Briggs

כאמור, ברמה האישית אבדיה שוב נראה טוב מאוד. הוא קלע 7 נקודות ברבע הראשון, ושוב הציג קליעה משופרת עם שלשה מטווח חריג עבורו וסל נוסף מחצי מרחק אחרי כדרור. אחרי חמישה משחקים, אבדיה מעמיד ממוצעים של 13 נקודות, 6.3 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק, כשהוא מדייק ב-52% מהשדה וב-50% מחוץ לקשת.

"אבדיה מראה יכולות התקפיות מכל טווחים - באזור הצבע, מחצי מרחק ומהשלוש", ציין כתב הוויזארדס גרג פיינברג. הבלוגר וויל קלייטון אף כתב לפני המשחק ש"מאז פתיחת העונה, אבדיה נראה כמו השחקן השני בטיבו בקבוצה (אחרי קייל קוזמה), וזה לחלוטין לא משהו שציפיתי לומר בשום שלב של העונה". הכתב מאט מודרנו כתב ש"גם אני חושב ככה. הוא לכל הפחות השחקן השני הכי יציב בקבוצה עכשיו, והם זקוקים לזה עד מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully