וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק רביעי רצוף בספרות כפולות: 14 נק' לאבדיה בהפסד וושינגטון

הוויזארדס פתחו את הופעותיהם בטורניר אמצע העונה עם הפסד שלישי רצוף - 121:114 למיאמי - אבל הישראלי שמר על היכולת הטובה של פתיחת העונה והוסיף 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-24 דקות. הירו כיכב עם 24 נקודות בשורות סגנית האלופה, שחזרה לנצח

תיקתקנו, 3.11/ספורט1

המגמה של פתיחת העונה נמשכת: וושינגטון נראית לא תחרותית, בעוד דני אבדיה פורח. הלילה (בין שישי לשבת) אבדיה רשם משחק רביעי ברציפות בספרות כפולות בטור הנקודות, כשסיים עם 14 באחוזים מצוינים (6 מ-8 מהשדה, 1מ-2 מהשלוש ו-1 מ-2 מהעונשין) מול מיאמי במשחק הראשון של הקבוצה בטורניר אמצע העונה של ה-NBA. אבדיה הוסיף גם 4 ריבאונדים, 3 אסיסטים וגם שני איבודים ב-24 הדקות שקיבל, במהלכן נראה אקטיבי ומלא בביטחון, אבל הוויזארדס כבר פיגרו ב-25 הפרש ונוצחו 121:114 - הפסד שלישי ברציפות ורביעי בחמישה משחקים מפתיחת העונה.

בניגוד למשחק הקודם מול אטלנטה בו קלע 22 נקודות שרובן הגיעו בגארבג' טיים, הפעם אבדיה כלל לא עלה לפרקט ברבע האחרון, בו שחקני קצה הספסל מזערו נזקים ומנעו תבוסה.

הפתיחה של אבדיה הייתה המשך ישיר לסיום החזק שלו מול ההוקס. הוא קלע 7 נקודות ברבע הראשון, כולל שלשה ממרחק רב וסל יפה מחצי מרחק ששוב המחישו את העבודה שהשקיע הקיץ בשיפור הקליעה מבחוץ, ועזר לוושינגטון להישאר צמודה. סגנית האלופה התחילה לברוח ברבע השני עם ריצה שהגדילה את הפער לדו ספרתי, ולחצה שוב על הדוושה בתחילת הרבע השלישי כדי להגדיל את היתרון ל-25, ולמעשה להכריע את המשחק.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Dylan Buell, GettyImages
ברמה האישית זה נראה טוב. ברמה הקבוצתית הרבה פחות. אבדיה/GettyImages, Dylan Buell

ברבע האחרון מאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור זרק למערכה שחקנים מקצה הספסל שהצליחו להעיר את הקבוצה מעט ויצאו לריצת 0:12, שקיזזה את ההפרש לחד ספרתי, אבל אז ההיט חזרו לחמישייה חזקה והבטיחו את הניצחון לו כל כך חיכו אחרי ארבעה הפסדים רצופים שהלחיצו את המערכת.

טיילר הירו היה המצטיין כשצלף 24 נקודות והוסיף 11 ריבאונדים ו-9 ריבאונדים, ג'ימי באטלר תרם 20 ובאם אדבאיו ודאנקן רובינסון קלעו 18 כל אחד למנצחת. מנגד, הוויזארדס ששוב הציגו הגנה נרפית, קיבלו 22 נקודות מקייל קוזמה ו-19 מג'ורדן פול.

בלילה שבין שני לשלישי הם יעלו חזרה לפרקט וינסו לקטוע את רצף ההפסדים ולהשיג ניצחון בכורה בטורניר אמצע העונה, דווקא במשחק חוץ מאתגר אצל פילדלפיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מיאמי היט טיילר הירו מול שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, דניאל גאפורד. Megan Briggs, GettyImages
מיאמי הייתה זקוקה לניצחון הזה. הירו מול אבדיה וגאפורד/GettyImages, Megan Briggs

בסיום הטורניר ההיסטורי תזכה אחת הקבוצות בגביע, לצד מענק כספי של 500 אלף דולר לכל שחקן. המשחקים הינם חלק ממשחקי העונה הסדירה ב-NBA, אך ההשפעה שלהן היא גם על הטורניר עצמו, בו הקבוצות מחולקות ל-6 בתים עם 5 קבוצות בכל בית בשיטת משחקים של שני משחקי בית ושני משחקי חוץ, שיימשכו עד ה-9 בדצמבר. שיטת ההעפלה היא דרך אחד משני המקומות הראשונים בכל בית כשיש קבוצת "ויילד קארד" שתעפיל מכל צד ותמשיך כך את מבנה הטורניר לפלייאוף שייערך בלאס וגאס מה-4 בדצמבר ועד ה-9 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully