וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשם האב: דיאס קבע 1:1 דרמטי בין ליברפול ללוטון

צ'ונג הימם את הקבוצה של קלופ (80) משער שהיה אמור להיפסל, הקולומביאני (90+5) השווה בתוספת הזמן והקדיש את השער לאביו שנחטף בקולומביה. נוטינגהאם פורסט ניצחה 0:2 את אסטון וילה

תקציר ה-1:1 הדרמטי של ליברפול בחוץ מול לוטון/ספורט1

המחזור ה-11 בפרמיירליג המשיך הערב (ראשון) עם שני משחקים, כשבמוקד לוטון כמעט היממה את ליברפול, אבל סיימה ב-1:1 דרמטי. עוד קודם לכן, נוטינגהאם פורסט גברה 0:2 על אסטון וילה.

לוטון - ליברפול 1:1

המייטי רדס ספרו ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות מאז פגרת הנבחרות, אבל דווקא אצל העולה החדשה שלא ניצחה אותם מעולם במתכונת הנוכחית של הפרמיירליג, ובכלל מאז 1991, הם לא הפסיקו להחמיץ וסיימו בתיקו דרמטי. יורגן קלופ קיבל בחזרה את לואיס דיאס לסגל, לראשונה מאז שהוריו נחטפו בקולומביה, אך בחר להשאירו על הספסל בתחילת המשחק ולפתוח עם דרווין נונייס שרשם פעם אחר פעם החמצות מול תומאס קמינסקי. האורוגוואי בעט למשקוף, החמיץ מקרוב ואחרי מצב טוב בדקה ה-80 בבלאגן ברחבת לוטון, הגיע השער של המארחת. האדומים, בתלבושת הלבנה, התלוננו על עבירה ברחבה של קמינסקי, השופט התעלם ולוטון יצאה למתרפצת שהסתיימה בשער מקרוב של טהית צ'ונג. דיאס עלה לקראת הסיום וגם הצליח לנגוח את השוויון הדרמטי (90+5) כדי לחלק את הנקודות.

לואיס דיאס ליברפול. רויטרס
חזר לסגל לראשונה מאז חטיפת הוריו והשווה. דיאס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 5: דרווין נונייס השתחרר נהדר מחוץ לצד שמאל של רחבת לוטון ובעט כדור מסובב לפינה הרחוקה, תומאס קמינסקי זינק טוב והדף.

דקה 13: מסירת עומק מופלאה של טרנט אלכסנדר ארנולד הגיעה לנונייס שבעט למשקוף. הזדמנות גדולה לליברפול לעלות ליתרון.

דקה 16: שוב זה נונייס, הפעם אחרי פעולה יפה של ריאן חראפנברך, הפעם החלוץ בעט מאותה עמדה מפתיחת המשחק ושוב קמינסקי הדף נהדר.

דקה 33: מסירת עומק של חראפנברך הגיעה לדיוגו ז'וטה שבעט לפינה הקרובה, קמינסקי הדף הצידה ושמר על הרשת נקייה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דרווין נונייס ליברפול. רויטרס
הבולט מהפתיחה. נונייס/רויטרס

דקה 65: הזדמנות נהדרת עבור המארחת לכבוש - קרלטון מוריס נעצר מקרוב על ידי אליסון והכדור החוזר הורחק לקרן.

דקה 68: הארווי אליוט שעלה מהספסל יחד עם קוסטאס צימיקאס וקודי גאקפו, מצא את ההולנדי ברחבה, אבל החלוץ בעט עם העקב רק ליד העמוד של קמינסקי.

דקה 70: עוד החמצת ענק של נונייס - הרמה של אלכסנדר ארנולד הגיעה למוחמד סלאח שעם הראש הוריד לחלוץ האורוגוואי שמקרוב בעט לשמיים.

דקה 80: גול! לוטון עלתה ל-0:1! אחרי ספק נגיעת יד ברחבה של המארחת, היא יצאה למתפרצת שהסתיימה בבעיטה מקרוב של טהית צ'ונג לרשת של אליסון!

אוהד פורץ לדשא עם דגל פלסטין בחגיגות לוטון. רויטרס
עם דגל פלסטין בידו. אוהד חגג את שער לוטון בפריצה למגרש/רויטרס

דקה 90+5: גול! לואיס דיאס שעלה מהספסל רק כמה דקות קודם לכן נגח מעל קמינסקי אחרי הרמה נהדרת של אליוט והשווה את התוצאה ל-1:1 עם הקדשה לאביו החטוף.

לואיס דיאס ליברפול. רויטרס
שוויון דרמטי. דיאס/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של נוטינגהאם פורסט על אסטון וילה

תקציר: נוטינגהאם פורסט - אסטון וילה 0:2/ספורט1

נוטינגהאם פורסט - אסטון וילה 0:2

בפעם האחרונה שפורסט ניצחה את אסטון וילה זה היה בפברואר 2017 בצ'מפיונשיפ. לפני כן, בפרמיירליג, צריך ללכת עד אוקטובר 1994, עונה בה המארחת סיימה במקום השלישי כשבלקבורן זכתה באליפות. עם רצף של 6 משחקים ללא ניצחון בליגה וכשמנגד לוילה הייתה אפשרות להשתחל לרביעייה הראשונה עם ניצחון שלישי רצוף בפרמיירליג, פורסט הגיעה מוכנה מול החבורה של אונאי אמרי והשיגה שלוש נקודות יקרות שהקפיצו אותה עד המקום ה-12 בטבלה. אולה איינה היה אחראי על השער הראשון בדקה החמישית, אורל מנגאלה הוסיף 2 דקות לתוך המחצית השנייה והאדומים השיגו ניצחון ראשון בליגה מאז תחילת ספטמבר.

אורל מנגאלה נוטינגהאם פורסט. GettyImages
עצרו את הדהירה של וילה. מנגאלה/GettyImages

המחזור יגיע לסיומו ביום שני בערב, כשטוטנהאם תארח את צ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully