וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסף חדאד: "כמכביסט, החלום שלי שיפסיקו לשיר סלים טועמה מחבל"

3.11.2023 / 11:50

לאחר שהרצה לשחקני מכבי תל אביב והצטרף אליהם לקמפיין למען שחרור החטופים, פעיל הציבור והמדיה סיפר לוואלה! ספורט על אחד מחלומותיו ביום שאחרי המלחמה. שחקן בקבוצה לקראת היציאה לפולין: "חייבים להיות חזקים בראש ובגוף"

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי בקמפיין למען החטופים לצד פעיל ההסברה יוסף חדאד/צילום: יניב טוכמן

גם הבוקר (שישי), שחקני מכבי תל אביב עדיין תחת רושם המפגש אתמול בבלומפילד עם פעיל הציבור והמדיה יוסף חדאד במהלכו נידבה מכבי תל אביב את כוחה למען החטופים ופתחה קמפיין להשבתם.

חדאד שנאם בפני השחקנים בחדר התקשורת באיצטדיון, ריגש אותם מאוד, בעיקר כשסיים עם בקשה לסייע למדינה בכל דרך, כשהם יוצאים ביום ראשון לפולין לקראת המשחק מול זוריה ביום חמישי הבא במסגרת הקונפרנס ליג. זו תהיה היציאה הראשונה של השחקנים הישראלים מחוץ לגבולות המדינה מאז פרצה המלחמה לפני ארבעה שבועות ומדובר באירוע מאוד גדול מבחינתם. "אין ספק שכולם מתרגשים לקראת הנסיעה, המפגש עם רובי קין, הצוות והשחקנים הזרים וכמובן המשחק. זה יהיה מאוד מוזר ללא ספק, אבל כולם חייבים להיות חזקים בראש ובגוף", אמר הבוקר אחד השחקנים.

פעיל ההסברה יוסף חדאד מרצה בפני שחקני מכבי תל אביב. יניב טוכמן
חלום קטן שאפשר להגשים לו. יוסף חדאד/יניב טוכמן
יוסף חדאד ושחקני מכבי תל אביב למען החטופים. יניב טוכמן, מערכת וואלה
חדאד ושחקני מכבי תל אביב בבלומפילד/מערכת וואלה, יניב טוכמן

בסיום המפגש אתמול בבלומפילד, רגע לפני שעזב לפעילות הבאה שלו, סיפר חדאד מה הוא רוצה שיקרה כאשר הכדורגל יחזור להיות משוחק בארץ. "כמכביסט", אמר חדאד, "החלום שלי הוא שביציעים שלנו יפסיקו לשיר סלים טועמה מחבל. אני רואה מה סלים עושה במלחמה. כמה הוא נרתם ומסייע ואני נושא תפילה שאחרי שנשוב לחיים נורמליים, השיר הזה ייעלם ממחוזותינו. לא הגיע לסלים בעבר שישירו לו מחבל ובוודאי שלא מגיע לו מעכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully