וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר התייחס למצב: "הטבח של חמאס מזעזע, חפים מפשע נהרגים בעזה"

עודכן לאחרונה: 3.11.2023 / 8:17

אחרי פופוביץ', גם מאמן גולדן סטייט הביע "צער" על ההרג בשני הצדדים והודה שהזדעזע מהטבח בישראל: "אי אפשר לדמיין את הכאב והסבל"

דני אבדיה מחלק חתימות לפני משחקה של וושינגטון נגד ממפיס/מתוך טוויטר

אחרי שמאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ' איכזב אתמול (חמישי) חובבי ספורט רבים מישראל כשהשווה בין פשעי המחאס לתגובה של צה"ל ומדינת ישראל, היום גם מאמן גולדן סטייט סטיב קר התייחס למלחמה במזרח התיכון. כידוע, פופוביץ' הוא אדם שמעורב פוליטית, וגם קר מכיר היטב את המזרח התיכון, לאור העובדה שנולד וגדל בלבנון, בזמן שאביו לימד באוניברסיטה בביירות. כשהיה בן 19 נרצח אביו על ידי פעיל ארגון ג'יהאד איסלאמי מקומי.

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר לצד מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ'. GettyImages
רבים בישראל קיוו לשמוע את קולם בפרשה, ולא קיבלו תמיכה מובהקת. קר ופופוביץ'/GettyImages

"התחושה העיקרית שאני חש היא בעיקר צער עמוק על כל המשפחות והקורבנות", אמר קר, "זה התחיל כמובן בישראל לפני כמה שבועות, עם הטבח שהיה כל כך מזעזע, אי אפשר לדמיין כשאתה חושב על הכאב והסבל, וכמובן התגובה שקרתה בעזה, כשכל כך הרבה אנשים חפים מפשע נהרגים, זה פשוט נורא, והלב שלי יוצא לכל מי שמעורב".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

קר אמר את הדברים בשיחת זום עם עיתונאים זרים. אתמול פוופביץ' אמר שהוא"כואב את הפגזות צה"ל כמו את טבח חמאס", כשמאמן סן אנטוניו, אחד הקולות החשובים בספורט האמריקאי, אימץ את הסימטריה המעוותת שמוצגת בעולם: "משהו בי מת כשצפיתי בזוועות של חמאס. כשראיתי שגם צה"ל הרג ילדים, הרגשתי אותו דבר". כמו פופוביץ', גם קר כינה את פשעי חמאס כדבר "מזוויע" אבל התייחס להרג של שני הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully