וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס הגישה תלונה רשמית: ים מדר בעין הסערה ביורוליג

היוונים טענו כי עבירה ברורה שביצע הישראלי של פנרבחצ'ה על וויליאמס-גוס במהלך האחרון לא נשרקה, וטעות השיפוט הזו הכריעה את המשחק

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 90:98 על לונדון ליונס ביורוקאפ/ספורט1

ים מדר חזר מפציעה ותרם אמש (חמישי) 6 נקודות, 2 ריבאונדים ואסיסט בניצחון הביתי הדרמטי של פנרבחצ'ה 77:79 על אולימפיאקוס ביורוליג. לאחר המשחק, הרכז הישראלי גילה כי הוא עומד במרכזה של תלונה רשמית שהגישו היוונים, שטענו כי הוא ביצע עבירה ברורה על נייג'ל וויליאמס-גוס במהלך האחרון של המשחק.

כאשר נותרו שניות אחרונות על השעון, שחקנה של אולימפיאקוס עבר את מדר שנתן לו מכה מאחור. וויליאמס-גוס איבד את הכדור בעקבות המגע הברור, אך שריקה לא נשמעה והוא פספס בכך הזדמנות להשוות את המשחק. פנרבחצ'ה רשמה ניצחון רביעי רצוף ועלתה למאזן 1:5 ביורוליג, בעוד אולימפיאקוס רשמה הפסד שלישי.

"אולימפיאקוס מבקשת מהיורוליג לנקוט עמדה ברורה בנוגע לעבירה על ווילאמס-גוס בסיום המשחק מול פנרבחצ'ה", נכתב בתלונה שהגיש המועדון היווני מיד לאחר ההפסד הכואב. "היישום השגוי של התקנון מצד השופטים, הכריע את המשחק נגדנו".

המאמן המפסיד יורגוס ברצוקאס דיבר בסיום על "החלטות מכריעות בשני צדי המגרש שהכריעו את המשחק", ואילו עוזרו היה נחרץ יותר ואמר בשידור: "אני בהחלט מאמין שהשיפוט שיחק כאן תפקיד. העבירה המאוחרת על וויליאמס-גוס הייתה ברורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully