וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 נק' למדר ב-77:79 של פנרבחצ'ה על אולימפיאקוס

הרכז הישראלי שב מפציעה ותרם גם 2 ריב' ואסיסט ב-12 דקות. וילרבאן, ללא יעקב הפצוע, רשמה ניצחון בכורה העונה עם 88:91 דרמטי על ז'לגיריס. ספרופולוס והכוכב האדום גברו 68:74 על באיירן מינכן. ולנסיה במקום השני עם 71:79 על אלבה ברלין, מילאנו הפסידה 72:66 למונאקו

תקציר: ריאל מדריד - מורסיה 92:106/ספורט1

המחזור השישי ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם חמישה משחקים, כשבמוקד ים מדר ופנרבחצ'ה ניצחו את אולימפיאקוס. וילרבאן ללא נועם יעקב השיגה ניצחון ראשון העונה, הכוכב האדום בלגרד עם יאניס ספרופולוס גם כן השיגה ניצחון ראשון עם היווני על הקווים. מונאקו עם ניצחון רביעי רצוף, הפעם על מילאנו, ולנסיה עלתה למקום השני אחרי שגברה על אלבה ברלין בתום דרמה גדולה.


פנרבחצ'ה - אולימפיקוס 77:79

ים מדר שהחמיץ את באיירן מינכן בשבוע שעבר שב לסגל של פנר לקראת המפגש הפיקנטי עם אחת היריבות הגדולות שלה כשהמאזן בין השתיים עמד טרם המפגש הערב על 16 ניצחונות לכל צד. האדומים מפיראוס הגיעו חבולים לאחר ההפסד הכואב לפנאתינייקוס ביוון, וגם הפעם פתחו רע את המשחק עם רבע ראשון מפלצתי של המארחת שהובילה בדו ספרתי בשלב מוקדם. הסיפור השתנה ברבע השלישי כשאולימפיאקוס שיתקה את ההתקפה של פנר עם יכולת נהדרת של אלק פטרס שקלע 19 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים. מהצד השני, הגארד הישראלי חזר טוב ועם 6 נקודות, 2 ריבאונדים, אסיסט וקליעות קריטיות מהקו לקראת הסיום ב-12 דקות, הצטרף לערב גדול של גאורגיוס פאפאיאניס שבלט עם 15 משלו בדרך לניצחון רביעי ברצף.

ז'לגיריס קובנה - וילרבאן 91:88

הופעת הבכורה של ג'אנמרקו פוצקו על הקווים של הקבוצה הצרפתית עברה בהצלחה יתרה עם ניצחון בכורה העונה במפעל. ללא נועם יעקב הפצוע, וילרבאן בדומה לכוכב האדום בלגרד, הציגה רבע רביעי אדיר בו הצליחה להפוך עם 8:19 דומיננטי כשטימותי לואוו-קברו בלט עם 19 נקודות ו-6 ריבאונדים והנחיל הפסד שני ברציפות לליטאים.

מילאנו - מונאקו 66:72

איזה משחק ענק קיבלנו באיטליה, בדיוק יומיים אחרי ההפסד של מילאנו בבית למכבי תל אביב. הפעם, מונאקו הייתה על תקן המענישה עם דקות סיום אדירות כשמייק ג'יימס עם 21 נק' ו-5 אס' קלע שלשה גדולה 14 שניות לסיום והכריע את ההתמודדות. הצרפתים עם ניצחון רביעי ברציפות עקפו את מכבי בטבלה, מילאנו ירדה למקום האחרון עם הפסד רביעי ברצף.

ים מדר, פנרבחצ'ה. פנרבחצ'ה, אתר רשמי
חזר חד והיה חלק מהניצחון היוקרתי. מדר/אתר רשמי, פנרבחצ'ה

הכוכב האדום - באיירן מינכן 68:74

אחרי ההפסד הכואב כל כך בדרבי של בלגרד, יאניס ספרופולוס רשם ניצחון בכורה בקבוצתו החדשה, במשחק הבית הראשון שלו בתפקיד. מאמנה לשעבר של מכבי תל אביב נהנה מערב נהדר של מילוש תאודוסיץ' שקלע 16 נקודות והוסיף 11 אסיסטים ברבע אחרון מוחץ של המארחת שנכנסה אליו בפיגור וניצחה בו 9:21 עם ההפסד השלישי ברציפות של הבווארים במפעל.

ולנסיה - אלבה ברלין 71:79

ספק אם גם ולנסיה עצמה האמינה שביכולתה לפתוח את העונה בצורה כל כך טובה - עם מאזן 1:5, כולל ניצחונות על מונאקו, פנרבחצ'ה, מכבי תל אביב והערב הצטרף גם אחד נוסף על אלבה ברלין. זה הלך קשה משחשבו מול הקבוצה שבמאזן הפוך לחלוטין, כששלוש וחצי דקות לסיום היתרון היה בצד של האורחת, אבל הופעה ענקית של סמי אג'לייה (19 נק' ו- ריב') הביאה לספרדים את המקום השני במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully