וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הצוות החדש: אייאקס קטעה את רצף ההפסדים ונחלצה מהמקום האחרון

עודכן לאחרונה: 3.11.2023 / 0:18

צפו בתקציר: ואנט סחיפ ועוזרו ולקאניס רשמו בכורה מוצלחת עם 0:2 ביתי על וולנדאם במשחק השלמה בליגה ההולנדית. ברחוויין ואקפום כבשו

תקציר ניצחונה של אייאקס 0:2 על וולנדאם/ספורט1

אחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים ויותר מחודשיים ללא ניצחון בכל המסגרות, אייאקס החלה הערב (חמישי) את עידן ג'ון ואנט סחיפ ומייקל ולקאניס עם ניצחון ביתי 0:2 על וולנדאם במשחק השלמה. הבכורה הזו של הצוות החדש גם חילצה את מועדון הפאר ההולנדי מהמקום האחרון בליגה והקפיצה אותו מעל הקו האדום, אל המקום ה-15 עם שמונה נקודות. וולנדאם נותרה ללא נקודה בחוץ (חמישה הפסדים) וירדה אל מתחת לקו האדום.

ואנט סחיפ ועוזרו שעזב את הפועל תל אביב בתחילת השבוע, ביצעו רק שינוי אחד לעומת ההרכב שהובס 5:2 על ידי פ.ס.וו איינדהובן, עם הענקת הופעת בכורה כמגן שמאלי לאריאני מרתה בן ה-20. המחצית הראשונה לא הניבה שערים, אבל בדקה ה-57 סטיבן ברחוויין הפציץ לרשת העליונה מ-13 מטרים וסידר יתרון מוצדק אחרי לחץ כבד.

הרכש האנגלי צ'ובה אקפום נכנס כמחליף בדקה ה-79, ואחרי 10 דקות חגג שער בכורה עם נגיחה לרשת אחרי הרמה של סטיבן ברחהאוס. אקפום, שהפך לאנגלי השני בהיסטוריה שמבקיע במדי הקבוצה מאמסטרדם (אחרי ריי קלארק שכבש 26 שערים בעונת 1978/79) יכול היה להשלים צמד בתוספת הזמן, אבל בעט לקורה אחרי שכבר חלף על פני השוער.

ג'ון ואנט סחיפ מאמן אייאקס. ANP, GettyImages
סימן וי ראשון. ג'ון ואנט סחיפ/GettyImages, ANP

גם שני משחקיו הבאים של ואנט סחיפ יהיו ביוהאן קרויף ארנה: ביום ראשון בליגה מול הירנביין ובחמישי הבא בליגה האירופית מול ברייטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully