וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק לג'וקוביץ' בדרך לרבע הגמר, זינר פרש מטורניר פריז

עודכן לאחרונה: 3.11.2023 / 13:40

המדורג 1 בעולם הפך ל-6:4, 6:7 (2), 4:6 מול חריקספור ההולנדי, בעוד האיטלקי ויתר בגלל הלו"ז הצפוף ורוד תקף את המארגנים: "איזו בדיחה". ציציפאס הבטיח מקום בטורניר גמר הסבב

תיקתקנו, 2.11/ספורט1

תמונת רבע הגמר של טורניר המאסטרס היוקרתי של פריז (סך פרסים: 5.78 מיליון יורו) הושלמה הלילה (חמישי) עם משחקו של הדני הולגר רונה (7), שניצח 3:6, 3:6 את דניאל אלטמאייר הגרמני ויפגוש ברבע הגמר את נובאק ג'וקוביץ'. המדורג 1 בעולם נקלע לפיגור מול טאלון חריקספור (23), אבל ניצח בסופו של דבר 6:4, 6:7 (2), 4:6 אחרי 2:39 שעות. ההולנדי לקח מערכה ראשונה בקריירה מול ג'וקוביץ', אחרי הפסדים חלקים באליפות ארה"ב לפני שנתיים וגם בדובאי במרץ האחרון, אבל פספס שלוש הזדמנויות שבירה ברגעים קריטיים במערכה השנייה ונענש בשובר השוויון. גם המערכה השלישית הייתה צמודה אחרי שבירה לכל צד, אבל הסרבי העלה הילוך במאני-טיים עם שבירה על האפס במשחקון התשיעי וסגר עניין עם משחקון הגשה דומה.

יאניק זינר (4 בעולם), שזכה בתחילת השבוע בטורניר וינה וסיים את המותחן שלו מול מקנזי מקדונלד ב-3:37 לפנות בוקר, החליט לוותר על שמינית הגמר בגלל לוח הזמנים הצפוף שאילץ אותו לשחק שוב אחרי 14 שעות. בכך העניק ניצחון טכני ליריבו האוסטרלי אלכס דה מינור (13) שיתמודד ברבע הגמר עם אנדריי רובלב. הרוסי (5) ניצח 3:6, 3:6 את ההולנדי בוטיק ואן דה זאנדסחולפ (60).

נובאק ג'וקוביץ' טניסאי סרבי עם טאלון חריקספור טניסאי הולנדי. רויטרס
פרגן ליריב שלו. נובאק ג'וקוביץ'/רויטרס

קספר רוד הנורבגי, שהודח מהטורניר בסיבוב השני, תקף את המארגנים לאחר פרישתו של זינר: "בראבו ATP, זו הדרך לעזור לאחד השחקנים הטובים בעולם להתאושש ולהיות מוכן הכי טוב שאפשר כשהמשחק הקודם שלו נגמר ב-2:37 לפנות בוקר (שעון צרפת). 14.5 שעות התאוששות... איזו בדיחה". סטן ואוורינקה השוויצרי הגיב ותמך בו: "זה שיגעון. למארגני הטורניר לא אכפת וה-ATP עושה מה שהם רוצים. תמיד אותו סיפור".

עוד בוואלה!

ג'אבור ניצחה, בכתה ותקפה: "כואב לי על הילדים שנרצחים בעזה"

לכתבה המלאה
סטפנוס ציציפאס טניסאי יווני. רויטרס
שנה חמישית ברציפות בין שמונת הגדולים של הטניס העולמי. סטפנוס ציציפאס/רויטרס

סטפנוס ציציפאס (6) שהדיח בסיבוב הקודם את פליקס אוז'ה עליאסים, חגג ניצחון מספר 50 העונה וראשון על יריב מהטופ 10 - 6:7 (2), 4:6 על סשה זברב (9). היווני גם הבטיח בכך את מקומו בטורניר גמר הסבב בפעם החמישית ברציפות והצטרף בכך לג'וקוביץ', קרלוס אלקראס, דניל מדבדב, זינר ורובלב. יריבו ברבע הגמר יהיה קארן חצ'אנוב (16) שביצע קאמבק בדרבי הרוסי וניצח 6:4, 4:6, 2:6 את רומן סאפיולין, לו יישאר טעם ההפתעה מול קרלוס אלקראס וכניסה לטופ 40.

הוברט הורקאץ הפולני (11) רוצה גמר נוסף אחרי ההצלחה בבאזל ובינתיים העפיל לרבע הגמר עם 4:6, 3:6 נינוח על הארגנטינאי פרנסיסקו סרונדולו (21). בשמונת האחרונים מחכה לו גריגור דימיטרוב הבולגרי (17) שעשה את זה קל אפילו יותר וגבר 2:6, 2:6 על אלכסנדר בובליק הקזחי (33).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully