וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תירגעו": א.א.ק אתונה מזכירה לאוהדיה את תמיכתה בפלסטינים

1.11.2023 / 20:42

לאחר שהפועל חולון נענתה להזמנה לארח את משחקיה באנו ליוסיה, המועדון היווני מנסה למנוע כעס מהקהל האנטי-ישראלי שלו. בהודעה רשמית מיוחדת הסבירה א.א.ק כי היא "דואגת תמיד לכל הפליטים באשר הם" ופירטה אירועים שקיימה למען הפלסטינים

אוהדי א.א.ק אתונה יורים זיקוקים/הפועל ירושלים

החלטתה של הפועל חולון לקיים את משחקיה הביתיים דווקא באולמה של א.א.ק אתונה הייתה מפתיעה משהו. רק לפני כחצי שנה נהגו אוהדיה באלימות קשה נגד אוהדי הפועל ירושלים, כשירו לעברם זיקוקים, השליכו עליהם סלעים ועוד חפצים, הניפו דגלי חיזבאללה ופלסטין, וקיללו אותם בקריאות אנטישמיות.

הערב (רביעי), לאחר שליגת האלופות הכריזה על האולם באנו ליוסיה בתור הבית החדש של הישראלים, דאגה הנהלת א.א.ק לצאת בהודעה רשמית מוזרה משהו. מטרתה: להרגיע את בסיס האוהדים ולהדגיש את תמיכתה לאורך השנים בפלסטינים. "א.א.ק, אמא של כל הפליטים", הייתה הכותרת.

"לאור הנסיבות ובשל המצב הכאוטי, אנו נארח ללא פיצוי כספי את הפועל חולון באולמנו, על פי החלטת פיב"א, בהסכמת איגוד הכדורסל היווני", פתחה א.א.ק, ועברה למסר ישיר בפני אוהדיה: כדאי שלא נשכח - בואו יחד, הירגעו ותזכרו מה עשינו במשך כל השנים. תמיד הוכחנו שהעדיפות העליונה שלנו הייתה ונשארה קידום האידיאלים והערכים האנושיים שבהם דוגל המועדון שלנו, אשר נוסד על ידי פליטים ומייצג אותם, בלי מצמוצים וללא כוכביות".

אנו ליוסיה, אולמה של א.א.ק אתונה. ליגת האלופות, אתר רשמי
"ואולי אתם כבר לא בעד כל הפליטים?", עקצה א.א.ק את אוהדיה. האולם באנו ליוסיה/אתר רשמי, ליגת האלופות

כאן עברה א.א.ק לפירוט של כמה וכמה אירועים שקיימה בשנים האחרונות למען הפלסטינים. "ב-2016 היינו הראשונים והיחידים לפתוח את שערינו בפני אוהדינו מפלסטין, ויחד עם התאחדות הסטודנטים הפלסטיני אירגנו משחק בין א.א.ק לקבוצת אורתודוכסים בית סאחור". 

זה לא הסוף: ב-2017, מזכירה א.א.ק, היא שיחקה בטורניר ידידות באתונה עם נבחרת הרשות הפלסטינית, וכעבור שנה אירחה גם את אורתודוכסים בית לחם. בהמשך המסמך הוזכרו פעולות נוספות שנעשו במועדון למען פליטים שאינם קשורים לאזורנו (בהם אנס פרידום קנטר), ולסיכום נכתב בעקיצה קלה לאוהדים: "הספורט מאחד, וזה המסר שאנחנו רוצים להעביר בזמנים קשים אלה, מכיוון שא.א.ק תמיד הייתה ונשארה האם של כל הפליטים. או שאולי, עבור חלק האנשים, לא של כל הפליטים?".

חולון צפויה לקיים את משחקה הביתי הראשון באתונה בעוד כשבועיים (ב-14 בנובמבר) נגד ריו בראוגן הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully