וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון תארח העונה באתונה את משחקיה בליגת האלופות

1.11.2023 / 11:18

פיב"א אישרה את הפרסום בוואלה! ספורט - הקבוצה של עמית שרף תארח ללא קהל באולם של א.א.ק אתונה: "ההחלטה - בתיאום עם ממשלת יוון"

אוהדי א.א.ק אתונה יורים זיקוקים/הפועל ירושלים

בהמשך לפרסום אתמול (שלישי) בוואלה! ספורט, פיב"א הודיעה היום כי הפועל חולון תארח את משחקיה במסגרת ליגת האלופות העונה באולמה הביתי של א.א.ק אתונה, באנו ליוסיה - ללא קהל. ההחלטה התקבלה "לאור המצב בישראל, ובהתייעצות עם ממשלת יוון ואיגוד הכדורסל היווני", כך נכתב. משחק ה"בית" הראשון יהיה ב-14 בנובמבר, מול בראוגן.

מדובר בהחלטה די מפתיעה, לאור הנטייה האנטי ישראלית של אוהדי הקבוצה היוונית. רק לפני כחצי שנה הם תקפו את אוהדי ירושלים באלימות ברוטלית, השליכו אבנים וחפצים כבדים והניפו דגלי פלסטין, כששתי הקבוצות נפגשו בפלייאוף של ליגת האלופות. בעקבות כך נענשה א.א.ק והיא מורשית להכניס העונה רק כ-2,000 מנויים למשחקיה.

שון דאוסון, הפועל חולון. דני מרון
בית חדש. דאוסון/דני מרון

הערב (רביעי) תפתח חולון את הקמפיין האירופי שלה במשחק חוץ קשה מול האלופה המכהנת, טלקום בון. מעבר לעובדה שיריבתם קיימה כבר שבעה משחקים רשמיים, עמית שרף ושחקניו יופיעו בהרכב קצר וחסר, ללא הרכז אמד קייבר ששוחרר לבקשתו. למעשה, הסגולים יופיעו עם ארבעה זרים (סי.ג'יי האריס, דרו קרופורד, אמין נואה וג'סטין סמית').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully