וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דף חדש? א.א.ק אתונה הזמינה את הפועל חולון לארח באולמה

31.10.2023 / 17:05

הקבוצה היוונית, שאוהדיה תקפו בברוטליות את אוהדי הפועל ירושלים, מציעה לסגולים לקיים את המשחקים הביתיים באנו ליוסיה. רביעי ב-21:00: חולון פותחת עונה בליגת האלופות מול טלקום בון

אוהדי א.א.ק אתונה יורים זיקוקים/הפועל ירושלים

הפועל ירושלים נערכת לבכורה ה"ביתית" של הקבוצות הישראליות בהאלה פיוניר בבלגרד, ומכבי תל אביב תצטרף אליה בשבוע הבא. הפועל תל אביב צפויה גם היא לקבוע את בירת סרביה כמקום הבסיס שלה - אבל הנציגה הרביעית באירופה, הפועל חולון, עשויה לשחק בכלל ביוון.

א.א.ק אתונה הציעה לסגולים לקיים את משחקי הבית שלהם באולמה הביתי באנו ליוסיה. מדובר בפנייה מפתיעה, לאור הנטייה האנטי ישראלית של אוהדי הקבוצה היוונית. רק לפני כחצי שנה הם תקפו את אוהדי ירושלים באלימות ברוטלית, השליכו אבנים וחפצים כבדים והניפו דגלי פלסטין, כששתי הקבוצות נפגשו בפלייאוף של ליגת האלופות. בעקבות כך נענשה א.א.ק והיא מורשית להכניס העונה רק כ-2,000 מנויים למשחקיה. בחולון טרם השיבו להצעה,

אוהדי א.א.ק אתונה שורפים את דגל ישראל. הפועל ירושלים, אתר רשמי
לא מעט תקריות באתונה. אוהדי א.א.ק שורפים את דגל ישראל ב-2019/אתר רשמי, הפועל ירושלים

מחר (רביעי, 21:00) תפתח הפועל חולון את הקמפיין האירופי שלה ב-BCL במשחק חוץ קשה מול האלופה המכהנת, טלקום בון. בשל נסיבות המלחמה, הקבוצה הישראלית מגיעה למשחק הראשון שלה העונה בתנאים לא אידיאליים: מעבר לעובדה שיריבתה קיימה כבר שבעה משחקים רשמיים, עמית שרף ושחקניו יופיעו בהרכב קצר וחסר, ללא הרכז אמד קייבר ששוחרר לבקשתו. למעשה, הסגולים יופיעו עם ארבעה זרים (סי.ג'יי האריס, דרו קרופורד, אמין נואה וג'סטין סמית').

אחרי ההצלחה ההיסטורית בעונה שעברה, שהסתיימה בניצחון על ירושלים בגמר, בון שילמה מחיר ונאלצה לפרק את הסגל שלה. המאמן הפיני תומאס איסאלו עבר לפריז ולקח איתו את הכוכב טי.ג'יי שורטס ושחקנים נוספים, ומלאכת הבנייה מחדש הוטלה על מחליפו, שחקן העבר הבלגי רואל מורס, שאימן בשלוש השנים החולפות את גטינגן.

הגרמנים החלו את העונה בהפסדים לראסטה פכטה ולטבינגן, אבל מאז עומדים על חמישה ניצחונות רצופים. בשבוע שעבר הם פתחו בסערה את ליגת האלופות עם ניצחון חוץ קליל, 73:91 על בורסאספור. הטורקים צפויים לארח בשבוע הבא את חולון למפגש טעון ומתוח, מלווה בסימני שאלה ביטחוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully