וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומניה מעריכים: 180 אוהדי הנבחרת יהיו ביציעים מול ישראל

המנהל הטכני מיכאי סטויצ'יטה צופה תמיכה מצומצמת בעוד כשבועיים: "הדבר הכי חשוב הוא שהמשטח נראה טוב, עכשיו נותר רק להשיג תוצאה טובה"

שחקני נבחרת ישראל קוראים להשיב את החטופים/F&F BRANDVERTISING

אופ"א אישרה אמש (שלישי) באופן רשמי כי את משחקי הבית המכריעים במוקדמות יורו 2024 נגד שוויץ (15.11) ורומניה (18.11) תארח נבחרת ישראל בהונגריה, באצטדיון באקדמיה על שם פרנץ פושקאש בסמוך לעיר בודפשט בנוכחות קהל. האצטדיון יכול להכיל 3,800 צופים, אולם ייתכן שהמשטרה המקומית תגביל את מספר הצופים.

לפי דיווחים ברומניה, הנבחרת האורחת תקבל מעט מאוד כרטיסים להתמודדות. המנהל הטכני מיכאי סטויצ'יטה אישר זאת והבטיח כי לא יהיו שום עימותים ביציעים, אף שהיחסים בין רומניה והונגריה לפרקים היו מתוחים: "יהיו לנו 180 אוהדים ביציעים ולא יהיו שום בעיות בהונגריה, שיחקנו שם גם מול בלארוס ולא קרה כלום. הסתובבנו ברחובות במדי הנבחרת והכל היה בסדר".

סטויצ'יטה הוסיף ואמר: "הדבר הכי חשוב הוא שהמשטח נראה טוב מאוד בהשוואה למגרש בו פגשנו את בלארוס. התנאים טובים מאוד. עכשיו נותר רק להשיג תוצאה טובה".

שחקן נבחרת ישראל אלי דסה מול שחקן נבחרת רומניה ניקושור בנקו. DANIEL MIHAILESCU/AFP, GettyImages
היציעים אמורים להיות די ריקים. דסה מול בנקו/GettyImages, DANIEL MIHAILESCU/AFP

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אמר אמש: "המאמץ האדיר שלנו לקיים את המשחקים מול שווייץ ורומניה בנוכחות קהל נשאו פרי. זאת הזדמנות נוספת להודות לאופ"א על כך וכמובן לממשלת הונגריה ולהתאחדות ההונגרית, שמסייעות לנו באופן מעורר הערכה. נעשה כל מאמץ כדי להבטיח אווירה ביתית עם קהל תומך, שיהיה בכל רגע עם הנבחרת שלנו בדרך ליורו 2024".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully