וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א אישרה לנבחרת ישראל לארח בהונגריה לעיני קהל

31.10.2023 / 17:53

ההתאחדות הודיעה כי תארח את המשחקים במוקדמות יורו 2024 נגד שוויץ ורומניה באצטדיון על שם פרנץ פושקאש בסמוך לבודפשט, המכיל 3,800 מושבים: "נעשה כל מאמץ כדי להבטיח אווירה ביתית", הצהיר היו"ר שינו זוארץ

שחקני נבחרת ישראל קוראים להשיב את החטופים/F&F BRANDVERTISING

ההתאחדות לכדורגל אישרה כי את משחקי הבית המכריעים במוקדמות יורו 2024 נגד שוויץ (15.11) ורומניה (18.11) תארח נבחרת ישראל בהונגריה, אבל הערב (שלישי) התקבל האישור מאופ"א לכך שהמשחקים יתקיימו באצטדיון באקדמיה על שם פרנץ פושקאש בסמוך לעיר בודפשט בנוכחות קהל. האצטדיון יכול להכיל 3,800 צופים, אולם ייתכן שהמשטרה המקומית תגביל את מספר הצופים.

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "המאמץ האדיר שלנו לקיים את המשחקים מול שווייץ ורומניה בנוכחות קהל נשאו פרי. זאת הזדמנות נוספת להודות לאופ"א על כך וכמובן לממשלת הונגריה ולהתאחדות ההונגרית, שמסייעות לנו באופן מעורר הערכה. נעשה כל מאמץ כדי להבטיח אווירה ביתית עם קהל תומך, שיהיה בכל רגע עם הנבחרת שלנו בדרך ליורו 2024".

שחקני נבחרת ישראל חוגגים. דני מרון
יהיה קהל במשחקים המכריעים. נבחרת ישראל/דני מרון

משלחת של ההתאחדות לכדורגל - הסמנכ"ל אבי לוי, מנהלת הפיתוח העסקי רונית גלסמן, ראש אגף נבחרות גיא פורטניאגין, קצין הביטחון ומנהל הלוגיסטיקה משה עגייב - הגיעה הבוקר לאצטדיון והחלה בהכנות לקראת שני המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully