וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תחזור אלינו בשלום": הברכה המצמררת של הפועל ירושלים לאוהד שנפל בעזה

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 9:49

בלייזר, זוסמן וקורנליוס הקליטו ברכה לרועי דאוי ז"ל, שאמור היה לחגוג בהמשך השבוע את יום הולדתו ה-21: "תשמור על עצמך, שנחזור מהר"

תיעוד חיילי צה"ל בתמרון הקרקעי ברצועת עזה, 1 בנובמבר 2023/דובר צה"ל

לפני מספר ימים הכינה הפועל ירושלים ברכת יום הולדת לאוהד הקבוצה סמ"ר רועי דאוי, שאמור היה לחגוג השבוע את יום הולדתו ה-21. אלא שהבוקר (רביעי) נודע כי לוחם חטיבת גבעתי נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

"רועי היקר, כולם פה במשפחת הפועל ירושלים מאחלים לך המון מזל טוב. שתשמור על עצמך ושנחזור מהר למגרשים", נראה עוז בלייזר אומר בברכה קורעת הלב. "שמור על עצמך, תחזור אלינו בשלום, בריא, אוהבים אותך", הוסיף יובל זוסמן, בעוד אור קורנליוס סיכם: "כמה שיותר בריאות ושמחת חיים, מזל טוב גבר".

"סמ"ר רועי דאוי היה אמור לחגוג השבוע יום הולדת 21. לעוז, יובל ואור היה חשוב לברך אותו", אמרו בהפועל ירושלים. "למחרת הוא מת כגיבור בהגנה על הבית של כולנו. את הברכה הוא לא הספיק לראות. הכאב גדול מנשוא. ליבנו עם משפחת דאוי היקרה. רועי היה אוהד הפועל מסור ובא ממשפחה אדומה וערכית. יהי זכרו ברוך".

האדומים ספדו גם לאוהד נוסף של הקבוצה - סגן אריאך רייך - "אוהד הפועל מושבע, נצר למשפחה אדומה, ערכית ואהובה. יהי זכרו ברוך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

הערב (רביעי, 19:00) תפתח ירושלים את העונה האירופית שלה במשחק "בית" בסרביה נגד גלאטסראיי. "ננסה לספק רגע של נחת ושמחה לכל האנשים בבית", אמר זוסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully