וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן: "ננסה לספק רגע של נחת ושמחה לכל האנשים בבית"

31.10.2023 / 19:47

הפועל ירושלים תפתח את העונה האירופית במשחק "בית" בסרביה נגד גלאטסראיי (רביעי, 19:00). דז'יקיץ': "השחקנים מחכים לשחק"

לבאן מרסר במסר מיוחד לאזרחי ישראל/צילום עצמי, עריכה: אסף דרורי

24 שעות לאחר שהפועל ירושלים סיימה את הקמפיין הקודם שלה בליגת האלופות, בגמר מול טלקום בון, התייצב אלכסנדר דז'יקיץ' בהאלה פיוניר. הוא התיישב לצד כיסאה הריק של אימו, שמתה כמה ימים קודם לכן וזכה לתשואות מאוהדי פרטיזן בלגרד, הקבוצה האהובה עליה. מחר (רביעי, 19:00) יפתחו האדומים עונה חדשה במשחק "ביתי", ולצערם - גם לצערו של המאמן הסרבי - לא יעשו זאת בפיס ארנה, אלא באותו פיוניר, בגלל המלחמה בישראל.

ירושלים תפגוש במשחקה הרשמי הראשון את גלאטסראיי, שקיימה כבר שישה כאלה. הקבוצה הטורקית כבר הספיקה להיקלע לרצף של שלושה הפסדים, אבל קטעה אותו שלשום בניצחון מרשים 76:95 על האלופה המקומית אנאדולו אפס. בסגל שלה שני אקסים "ישראלים", ג'רל מרטין ממכבי תל אביב וקורי וולדן מהפועל חולון, בהופעתה היחידה במסגרת האירופית נכנעה באיסטנבול 88:77 לפאוק סלוניקי.

אימון הפועל ירושלים בביתה החדש בבלגרד. אהרל'ה ויסברג, מערכת וואלה
בית חדש. הפועל ירושלים מתאמנת בבלגרד/מערכת וואלה, אהרל'ה ויסברג

מעבר לפן המקצועי, עברו ימים עמוסים במיוחד על אנשי ירושלים בענייני לוגיסטיקה ומינהל - בכל הנוגע למיתוג האולם בבלגרד, הטסת ציוד רב, סגירת הסכמים עם אנשי הפקה מקומיים וקיום סידורי האבטחה המחמירים שנדרשים מקבוצה ישראלית בתקופה המתוחה הזו.

המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' ניסה להתמקד בכדורסל ולקראת המשחק אמר: "גלאטסראיי עשתה החתמות נהדרות בקיץ, יש לה גם מאמן מעולה וזה יהיה אתגר גדול לשחק מולה. ניסינו להתאים את עצמנו לסיטואציה וזה לא קל, אבל השחקנים מחכים למשחק. ננסה לעשות את הטוב ביותר".

יובל זוסמן הוסיף: "אנחנו חושבים על הבית וננסה לעשות עושים הכל בשבילם, ננסה לספק להם רגע של נחת ושמחה".

הפיוניר, שקרוי על שמו של המאמן הסרבי האגדי אצא ניקוליץ', יהפוך בשבוע הבא גם לביתה של מכבי תל אביב ביורוליג ונראה שגם הפועל תל אביב תצטרף בהמשך, לאחר שתסיים את רצף חמשת משחקי החוץ שלה ביורוקאפ. המשחק מחר, כמו גם אלה שיבואו אחריו ככל הנראה, ייערך ללא קהל מסיבות ביטחוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully