וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "זה ניצחון בשביל האנשים בישראל, הם חסרים לנו כאן"

1.11.2023 / 0:16

מאמן מכבי תל אביב שמח על התוצאה מול מילאנו, אבל התייחס בעיקר למצב הקשה בארץ: "המחשבה שלנו היא בבית, אנחנו מתגעגעים. מלחמה היא לא טובה לאף אחד, חייבים לנצח אותה"

שערי השבוע 29.10/ספורט1

מכבי תל אביב רצתה להשיג ניצחון חוץ במילאנו אחרי התבוסה למונאקו בשבוע שעבר, והערב (שלישי) הצהובים עשו זאת בענק עם 90:98 באיטליה במשחק ההשלמה של המחזור השני של היורוליג. הקבוצה של עודד קטש כבר פיגרה בדו ספרתי, אבל ערב ענק של חסיאל ריברו ולורנזו בראון השיג למכבי את ניצחון החוץ היקר והעלה אותה למאזן 2:3 במפעל.

המאמן הישראלי התייחס במסיבת העיתונאים אחרי המשחק לניצחון החשוב, אך בעיקר למה שקורה בארץ עם המלחמה והתחושות של המועדון כולו בימים האלה: "זה ניצחון גדול בשבילנו. במסיבות העיתונאים בשבועות האחרונים אני מדבר פחות על כדורסל, בגלל שהכל שונה. המחשבות שלנו עם האנשים בישראל. באנו אחרי הפסד גדול במונאקו, היו לנו הרבה עליות וירידות. לשחק ביורוליג ולהתחרות, זה אף פעם לא קל, במיוחד לא בנסיבות שלנו, אבל הראינו אופי פעמיים, נגד פנאתינייקוס והערב, הרבה אופי. אני מאוד גאה בשחקנים, אני שמח מאוד בשביל המועדון והשחקנים, אבל במיוחד בשביל האנשים בישראל והאוהדים שלנו. הם חסרים לנו, חסר לנו לשחק בבית שזה האתגר גדול יותר בשבילנו, זה הופך את הניצחון לגדול יותר בשבילנו".

שחקני מכבי תל אביב כדורסל. האינסטגרם של מכבי Playtika תל אביב, אתר רשמי
"שמח בשביל האנשים בישראל". שחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, האינסטגרם של מכבי Playtika תל אביב

קטש המשיך והחמיא לריברו שכיכב: "אני מאוד גאה בשחקנים, באנו אחרי הפסד גדול, משחק רע. זה לא רק התוצאה, זה איך שהופענו. נשארנו ביחד, והראינו אופי, הבטחנו לעצמנו שנרים אחד את השני ונישאר ביחד, נלחמנו. דיברנו במחצית על דברים בהגנה ולשלוט בריבאונד. אני שמח בשביל האנשים בישראל והקהל שלנו, הוא חסר לנו, זה ניצחון גדול בשבילנו. מילאנו היא קבוצה טובה עם גודל משמעותי, שיחקנו בהרכבים שונים בשביל זה, אני שמח מאוד. זו השנה השנייה שלנו והייתה לנו המשכיות, זה לא קל להיכנס לקבוצה בהמשכיות שיודעת מה שהיא עושה. ריברו הוא שחקן מיוחד, זה יום ההולדת שלו, מגיע לו. הוא היה נהדר בשבילנו, הוא אחד הסיבות שניצחנו בריבאונד נגד קבוצה כמו מילאנו עם גודל משמעותי, שיחקנו בהרכבים גדולים וזה היה מאבק. אני שמח שהוא מצא את הדרך לתרום לקבוצה. עם הזמן הוא ירגיש יותר טוב בשיטה, זה ניצחון חשוב בשבילנו ובשבילו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לורנזו בראון מכבי תל אביב. האינסטגרם של מכבי Playtika תל אביב, אתר רשמי
"מכבי לא מוותרת לעולם". בראון/אתר רשמי, האינסטגרם של מכבי Playtika תל אביב

על המצב בארץ הוסיף: "זה האתגר שלנו, זה יותר קשה מחוץ למגרש ומאשר על המגרש. המחשבה שלנו היא בבית עם האנשים והחיילים. הכל קשה, אנחנו מבלים הרבה זמן בדרכים, ואנחנו מתגעגעים לבית. זה לא רק זה, בבית יש מצב קשה. מלחמה היא אף פעם לא טובה לאף אחד, אבל אנחנו חייבים לנצח אותה. מכבי תל אביב כמו האנשים בישראל, לא מוותרת לעולם, וככה עשינו הערב, ואני מקווה שהמצב יהיה טוב יותר לכולם. צריך יותר סולידריות, אני לא אכנס לפוליטיקה, אבל המצב לא קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully