וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 90:98 את מילאנו

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 23:51

אחרי התבוסה למונאקו, הקבוצה של קטש התאוששה על חשבון מירוטיץ' וחבריו. חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות, ריברו (21 נק') ובראון (20 נק' ו-12 אס') נצצו בצד של האורחת שסיימה עם ניצחון חוץ חשוב במשחק ההשלמה מהמחזור השני של היורוליג

בתום דרמה גדולה במשחק הפכפך ואחרי שמילאנו כבר הובילה ביתרון דו ספרתי, מכבי תל אביב ניצחה הערב (שלישי) את הקבוצה של אטורה מסינה 90:98 במשחק השלמה מהמחזור השני של היורוליג.

האורחת פתחה בסערה עם 100% מהשדה ב-7 הדקות הראשונות ועלתה ליתרון בשלב מוקדם של המשחק. ניקולה מירוטיץ' (24 נק') טייל בהגנה של הצהובים והחזיר את הדומיננטיות לצד של האיטלקים בריצת 4:15 שהסתיימה עם 25:32 בסוף הרבע הראשון. היתרון של מילאנו גדל לדו ספרתי במהלך הרבע השני, אבל ריצת 2:11 בניצוחם של בונזי קולסון (16 נק' ו-6 ריב') וחסיאל ריברו (21 נק' ב-88% מהשדה) צימקה את ההפרש לנקודה בלבד. היכולת של הסופרסטאר הספרדי המשיכה להשאיר את היתרון אצל מילאנו שירדה להפסקה ב-50:52.

החצי השני המשיך את הקצב הגבוה כששלשה של לורנזו בראון (20 נק' ו-12 אס') קבעה יתרון ראשון של מכבי מאז הרבע הראשון. דאבון שילדס (22 נק', 5 ריב' ו-8 אס') היה הבולט בצד האיטלקי ברבע השלישי, אבל ריברו המשיך להפגיז והוריד את האורחת לרבע האחרון ביתרון 72:75. מירוטיץ' שוב היה האיש של מילאנו בדקות הסיום עם קליעות חשובות, אך הסנטר הקובני של מכבי הוכיח שלקבוצה של עודד קטש יש עוד גבוה לספור העונה מלבד ג'וש ניבו עם עוד נקודות חשובות וניצחון חוץ חשוב על אדמת איטליה.


קלעו למילאנו: ניקולה מירוטיץ' 24, שאבון שילדס (5 ריב' ו-8 אס') 22, יוהאנס פויטמן (6 ריב') 18, אלכס פויתרס 7, מאודו לו 6, ניקולו מלי 5, קווין פאנגוס (6 אס') 4, קייל היינס וסטפאנו טונאט 2 כ"א. דבון הול וג'יאמפאולו ריצ'י שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי תל אביב: חסיאל ריברו (8/9 מהשדה) 21, לורנזו בראון (12 אס') 20, בונזי קולסון (6 ריב') 16, אנטוניוס קליבלנד (5/6 מהשדה) 15, ג'וש ניבו (6/7 מהשדה) 14, ג'יימס ווב (5 ריב') 6, תמיר בלאט (7 אס') 4, ג'ייק כהן 2. רפי מנקו, רומן סורקין וג'ון דיברתולומאו שותפו ולא קלעו.

שחקני מכבי תל אביב כדורסל. האינסטגרם של מכבי Playtika תל אביב, אתר רשמי
ניצחון שלישי העונה. מכבי תל אביב/אתר רשמי, האינסטגרם של מכבי Playtika תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1

עודד קטש עלה בחמישייה עם לורנזו בראון, בונזי קולסון, אנטוניוס קליבלנד, ג'יימס ווב וג'וש ניבו. קליבלנד היה אחראי על הנקודות הראשונות עם דאנק עוצמתי, מאודו לו קבר שלשה מהצד השני. האיטלקים שמרו על מאה אחוז מחוץ לקשת כשקליבלנד הוביל את הקלעים בשחור אצל מכבי. ווב דייק מחוץ לקשת, מירוטיץ' דייק מהקו ונקודות של ניבו קבעו יתרון צהוב עם מאה אחוז מהשדה. בראון המשיך לשמור על שלמות עם עוד שלשה, מירוטיץ' שמר על דומיננטיות מול ההגנה של קטש ועם צליפה מחוץ לקשת החזיר את היתרון למארחת. שאבון שילדס ניצל הגנה רעה של מכבי והיתרון של מילאנו צמח ל-6 עם פסק זמן של קטש, ובחזרה ממנו הריצה נמשכה עם 4:15 ו-25:32 למילאנו.

אנטוניוס קליבלנד מכבי תל אביב. האינסטגרם של מכבי Playtika תל אביב, אתר רשמי
מילאנו ברחה, מכבי הצליחה לחזור ברבע השני. קליבלנד/אתר רשמי, האינסטגרם של מכבי Playtika תל אביב

רבע 2

חסיאל ריברו עלה מהספסל והשיג נקודות ראשונות של האורחת ברבע השני אחרי כמעט 2 דקות וחצי. שילדס הוסיף נקודות מהצבע והעלה ליתרון שיא דו ספרתי, קליבלנד צמצם את הנזקים עם סל ועבירה וריברו המשיך את הריצה וחתך את ההפרש ל-5 בלבד. קולסון הוסיף הטבעה קלה וריצת 0:7 קראה לפסק זמן איטלקי עם הפרש של 3. הדהירה של מכבי המשיכה עם יכולת נהדרת של ריברו בצבע וההפרש ירד לנקודה בלבד. אקס מכבי, אלכס פויתרס, עלה מהספסל והגדיל מחדש את היתרון של הקבוצה בלבן, לפני שקטש קרא לפסק זמן. האיטלקים יצאו לריצת 0:7 משלהם, ריברו הצליח למזער נזקים עם נקודות מתחת לטבעת וניבו עם חסימה גדולה על פויתרס סיים עם 2 מהצד השני. שלשה של מירוטיץ' והטבעה של ניבו קבעו את תוצאת המחצית - 50:52 למילאנו.

לורנזו בראון מכבי תל אביב. האינסטגרם של מכבי Playtika תל אביב, אתר רשמי
סקור גבוה במילאנו. בראון/אתר רשמי, האינסטגרם של מכבי Playtika תל אביב

רבע 3

המחצית השנייה נפתחה בסערה עם שלשה של שלידס, כשמנגד ניבו וקולסון הגיבו עם סל ועבירה. סל מחוץ לקשת של בראון העניק לצהובים יתרון ראשון מאז הרבע הראשון ומסינה החליט לקחת בעקבות כך פסק זמן. שילדס שוב החזיר את היתרון שנע מצד לצד במהלך הרבע השלישי, ווב צמצם מהקו ומירוטיץ' עם נקודות ראשונות בחצי השני שמר על ההפרש של האיטלקים. תמיר בלאט צלף מחוץ לקשת, ריברו דייק פעמיים מהקו והוסיף עוד קליעה נאה מהצבע בדרך ליתרון שנמחק מהר עם שלשה של שילדס. ריברו שוב היה איש למסור אליו את הכדור והסנטר קבע 72:75 למכבי.

בונזי קולסון מכבי תל אביב. האינסטגרם של מכבי Playtika תל אביב, אתר רשמי
יתרון לקראת הרבע האחרון. קולסון/אתר רשמי, האינסטגרם של מכבי Playtika תל אביב

רבע 4

הצהובים פתחו את הרבע האחרון טוב ושמרו על היתרון עם עבודה טובה מול ההגנה האיטלקית. מירוטיץ' דייק פעמים מהקו, אבל דקות חלשות בהתקפה בשני הצדדים הסתיימו עם הטבעה קלה של קולסון ופסק זמן של מסינה. מירוטיץ' חזר עם שלשה אדירה, ניבו דייק מהקו וריברו שוב המשיך את הערב הענק שלו עם אחוזים מדהימים מהשדה. שילדס ניצל חיסרון הגנתי ועם סל מחוץ לקשת צמצם לנקודה בלבד לפני פסק זמן של קטש. בראון חזר נהדר מהספסל עם שלשה ענקית, ווב חטף למירוטיץ' בדרך לסל נוסף ועוד שלשה של בראון הקפיצה את היתרון ל-9. זה הסתיים עם 90:98 למכבי בניצחון חוץ חשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully