וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו ממשיך להגן על ישראל: "אפילו חיות לא היו מתנהגות כמו חמאס"

שחקן יפו: "אנשים מאמינים לפייק ניוז על ישראל ויהודים". מאטוביץ' בעצרת להחזרת החטופים בבלגרד: "מחר זה יכול לקרות בכל העולם"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 30.10/ספורט1

בזמן שהמלחמה בישראל נמשכת והמדינה מנסה להתאושש מהטבח הרצחני בדרום, עולם הספורט נמשך בצל האירועים: עדכונים שוטפים בוואלה! ספורט.

23:00: בחצות תתקיים הלוויתו של רועי וולף ז"ל, לוחם סיירת גבעתי שנפל במלחמה בעזה. וולף היה אוהד בני יהודה שביקשה את עזרת כל מי שיכול להגיע להלוויתו שתתקיים ב-00:00 מחשש שתהיה נוכחות דלה של אנשים, בגלל השעה המאוחרת והעובדה שכל צוותו נלחם כרגע בעזה. ההלוויה תתקיים בבית העלמין הצבאי נחלת יצחק בגבעתיים.

15:00: נבחרת הוותיקים של ישראל, בשיתוף איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה, ממשיכה בפעילות הקהילה של בזמן המלחמה והיום הגיעה לבית החולים השיקומי לווינשטיין ברעננה. מוטי דניאל, עדי גורדון, תומר שטיינהאור, שמעון אמסלם, מאיר טפירו, טל בורשטיין, פפי תרג'ומן ואפיק נסים, ביקרו את פצועי המלחמה, מהישובים, הקרבות ומסיבת הטבע, שמעו את הסיפורים הבלתי יאמנו וניסו לחזק ולעתים גם להעלות חיוך.

נבחרת הוותיקים של ישראל בביקור אצל פצועי המלחמה. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
נבחרת הוותיקים של ישראל בביקור אצל פצועי המלחמה/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

12:55: עוזר מאמן מכבי חיפה דושאן מאטוביץ' השתתף בעצרת שנערכה במרכז בלגרד, למען שחרור החטופים הישראלים. בעצרת, אותה ארגנה הקהילה היהודית בשיתוף ארגון "חבר", ובה לקח חלק גם אנליסט הירוקים לשעבר אדם דיוויד, פוזרו תמונותיהם של כל החטופים הישראלים שמוחזקים בשבי חמאס, ולכל תמונה חובר בלון אדום. "קמנו לבוקר של ה-7 באוקטובר לזוועות ולאסון גדול ולהמון הודעות של חברים שנמצאים במצב נורא או נרצחו", אמר מאטוביץ'. "באתי לכאן במטרה לצעוק להחזרתם של החטופים. יש שם תינוקות וילדים ונשים וגברים וניצולי שואה. צריך להחזיר אותם כמה שיותר מהר. אסון כזה אסור שיקרה שוב. זה מחר גם יכול להיות בסרביה ובכל העולם".

12:51: אקס הפועל באר שבע ושחקן מכבי יפו בהווה ג'ון אוגו ענה לביקורות ברשתות החברתיות והבהיר: "ראיתי כל כך הרבה תמונות מהאירועים הברבריים של ה-7 באוקטובר, של חבורת הטרור. אפילו חיות לא היו מתנהגות כך. RPG על מכונית עם אזרחים חפים מפשע!!! כן, אני יודע שרבים מכם חיים ברשתות החברתיות וחושבים שזה מגניב להאמין לפייק ניוז על יהודים וישראלים. המטומטמים שחיים לפי הפייק ניוז פשוט בשביל לשנוא יהודים באמת מבינים? יש לי סרטונים, אבל אני בן אנוש ולא אפרסם אותם כאן כדי להוכיח להם מה שקרה ב-7 באוקטובר. תעליבו אותי כמה שאתם רוצים, זבלים, אני עומד עם ישראל - היום ומחר. אני עומד מאחורי מדינה שהיא הבית שלי, מדינה שהעניקה לי הרבה".

7:36: אוהדי צ'לסי טוענים לאנטשימיות, אוהד יונייטד: הותקפתי בשל דגל פלסטין. לידיעה המלאה

7:16: אנטישמיות בכדורגל האנגלי: קבוצת ילדים סירבה לעלות למשחק מול קבוצה יהודית. לידיעה המלאה

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ון אוגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully