וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי צ'לסי טוענים לאנטשימיות, אוהד יונייטד: הותקפתי בשל דגל פלסטין

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 7:36

קבוצת האוהדים הישראלית של הבלוז התבקשה להסיר את מגן הדוד מהשלט, טרם נמצא פתרון. אוהד יונייטד: "הוציאו אותי מהיציע ותקפו אותי"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

מאז פצח חמאס במתקפת הטרור הרצחנית בישראל, אסרו בפרמיירליג על הנפת דגלי ישראל או דגלי פלסטין. עם זאת, מדי מספר ימים נאלצות הליגה והקבוצות להתמודד עם דגלי או שלטי תמיכה כאלה ואחרים.

צ'לסי, למשל, אסרה לפני כשבוע וחצי על אוהדיה להניף שלט הכולל מגן דוד - שלט שהונף ביציע סטמפורד ברידג' כבר שמונה שנים. מועדון הפאר הלונדוני הציע, כך לפי דיווחים, לקבוצת האוהדים הישראלית של הבלוז לשלם על דגל חדש, ללא מגן דוד, אולם גם זה לא עבר חלק. בעוד צ'לסי טענה כי מדובר בנהלי הליגה, קבוצת האוהדים בדקה וגילתה כי דווקא המועדון קיבל את ההחלטה הזו.

"זו אנטישמיות", טען ירין לוי, מארגון האוהדים. "הפרמיירליג אומרת שאין מקום לגזענות - אלא אם אתה יהודי. זה פוגעני. מגן דוד הוא חלק מהזהות שלנו, וזה עורר כעס ותסכול בתוך קבוצת האוהדים". לעת עתה, לא נראה כי השלט החדש יונף מחר מול בלקבורן.

אוהד מנצ'סטר יונייטד טען כי הוצא מיציעי אולד טראפורד על שהניף דגל פלסטין בדרבי מול מנצ'סטר סיטי. "יש לי מנוי כבר 15 שנה", טען אותו אוהד. "ביום ראשון תקפו אותנו וזרקו אותנו מהאצטדיון, על זה שהנפנו דגל פלסטין בצורה שקטה. לא נטען לפני המשחק שזה אסור. המאבטחים לא נתנו לנו שום סיבה, כלום, פשוט אמרו לנו לצאת. הם המשיכו לתקוף אותנו. המועדון הזה כושל כל שבוע. בשבועיים האחרונים ראיתי דגלי יוון, ארמניה וקפריסין והכל היה בסדר, אבל דגל פלסטין הוא בעיה. עד שחשבתי שהמועדון הזה לא יכול לשקוע לשפל נמוך יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully