וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוטיץ' ייעדר? במכבי תל אביב מתכוננים: "אין ואקום בכדורסל"

31.10.2023 / 9:17

עדיין לא ברור האם כוכב מילאנו ישותף, הצהובים טוענים: "שחקנים אחרים מרימים את הרמה שלהם בסיטואציה הזאת. מאמינים ביכולות שלנו" (21:30)

תקציר: ולנסיה - ברצלונה 68:71/ספורט1

מכבי תל אביב תנסה לשוב הערב (שלישי, 21:30) למאזן חיובי ביורוליג כשתתארח במדיולאנום פורום שבמילאנו אצל ארמאני מילאנו במשחק השלמה מהמחזור השני, בתקווה להשכיח עמט את התבוסה הקשה במונאקו. הצהובים מדורגים במקום התשיעי ערב המשחק עם שני ניצחונות ושני הפסדים, ואילו מילאנו מדורגת במקום ה-14 עם ניצחון אחד ושלושה הפסדים. הצהובים יעלו לפרקט עם גופיות שחורות וסרטים שחורים על דש הגופייה. כמו במשחקים הקודמים, גם הפעם בהצגת השחקנים יעלו האורחים עם חולצת חימום הקוראת להשבת החטופים.

הקבוצה של עודד קטש ערכה אמש את האימון המסכם באולם בו ייערך המשחק, כשבמקביל לאימון החלו לצאת ההודעות מהכיוון של מילאנו על החיסרון האפשרי של ניקולה מירוטיץ'. גם אם ישחק, צפוי הכוכב לקבל פחות דקות בשל פציעה באזור גיד אכילס מההפסד בליגה לפזארו.

"מצד אחד, אם מירוטיץ' בחוץ זה השחקן הכי חשוב שלהם, המשחק שלהם כולו בנוי עליו והוא גם בכושר מצוין", אמר אחד מאנשי מכבי תל אביב אמש, "מצד שני, אין ואקום בכדורסל ושחקנים אחרים מרימים את הרמה שלהם בסיטואציה הזאת. אנחנו מגיעים למשחק עם רצון להחזיר על ההפסד בצרפת, ומאמינים ביכולת שלנו".

ניקולה מירוטיץ' במדי אולימפיה מילאנו. Olimpia Milano, אתר רשמי
עדיין לא ברור האם יהיה כשיר. מירוטיץ'/אתר רשמי, Olimpia Milano

"ההגנה שלנו צריכה להוביל להתקפה", אמר אנטוניוס קליבלנד לקראת המשחק, "אנחנו נהנים מהמשחק כשאנחנו משחקים חופשיים יותר. המטרה שלנו תהיה לשמור חזק מבלי לעשות עבירות, לקחת ריבאונדים ולהישאר צמוד לשחקנים בהגנה".

עוד לפני הפציעה של מירוטיץ' מילאנו נראתה לא טוב עם הפסדים לאלבה ברלין ופזארו בליגה. הקבוצה של אטורה מסינה כיוונה השנה לחזור לצמרת המפעל, אבל פתיחת העונה הנוכחית מעלה סימני שאלה על היכולת שלה לעשות זאת, כשעיקר הבעיה של הקבוצה הוא ביכולת הגארדים ובאכזבה עד כה מתפקודו של קווין פאנגוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully