וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווייד בולדווין ייעדר גם נגד מילאנו, ישוב לאימונים בשבוע הבא

30.10.2023 / 14:20

מכבי תל אביב תתארח באיטליה אצל הקבוצה המדשדשת של מסינה (שלישי, 21:30). הגארד צפוי לחזור עד למשחק נגד אולימפיאקוס. מירוטיץ' בספק גדול אצל האיטלקים

תקציר: ולנסיה - ברצלונה 68:71/ספורט1

מכבי תל אביב תתארח מחר אצל מילאנו למשחק השלמה מהמחזור השני ביורוליג (שלישי, 21:30). הוא יהיה המשחק היחיד של הצהובים השבוע לאור דחיית המשחק נגד ריאל מדריד שתוכנן ליום חמישי. הצהובים מגיעים למשחק עם שני ניצחונות ושני הפסדים, ולמילאנו ניצחון אחד בלבד ושלושה הפסדים.

אחרי התבוסה הקשה נגד מונאקו יצאו השחקנים והצוות למילאנו, מקום בו יש לצהובים הרבה זכרונות טובים מהשנים האחרונות כשהמטרה הברורה של הקבוצה היא לשוב למסלול הניצחונות. המשחק יסיים את רצף משחקי החוץ של הקבוצה, שבעוד קצת יותר משבוע תארח לראשונה בפיניור שבבלגרד את באיירן מינכן.

הצהובים עדכנו היום על מצבו של וויד בולדווין שיחמיץ גם את המשחק הקרוב. הגארד צפוי לשוב לאימונים החל מהשבוע הבא באופן הדרגתי. במכבי העריכו כי קיים סיכוי לא גבוה שבולדווין יוכל לחזור לשחק נגד באיירן מינכן, אך המטרה היא להלבישו לשבוע המשחקים הכפול שישוחק לאחר מכן ובו יפגשו הצהובים את אולימפיאקוס ופנרבחצ'ה.

במכבי יודעים שהמפתח במשחק מחר יהיה השליטה בעמדות הגארדים, שם למילאנו בעיה קשה מפתיחת העונה. על מנת לעשות זאת תצטרך מכבי התאוששות של לורנזו בראון שלא מתפקד בשבועות האחרונים, אך גם יכולת טובה בהרבה מהקפטן ג'ון דיברתולומיאו ומתמיר בלאט שחיברו שלשה אחת משמונה נסיונות בתבוסה בצרפת.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
מתקרב לחזרה. בולדווין/דני מרון

לקראת המשחק אמר המאמן עודד קטש: "אנחנו מגיעים אחרי משחק מאוד לא טוב שלנו, מבחינת אנרגיות ומבחינת הכדורסל. אנחנו בסיטואציה מורכבת ולא פשוטה, אבל כמו שעשינו אחרי ולנסיה ופנאתינייקוס, נרצה לעשות גם מחר. המחשבות שלנו תמיד עם האנשים בבית, עם החיילים, עם האוהדים שלנו ואנחנו רוצים להיראות יותר טוב ונקווה שננצח. מילאנו קבוצה מאוד ממושמעת והמפתחות הם בעיקר להוריד במספר איבודי הכדור ולשלוט בריבאונד בשני צדי המגרש".

בצד של מילאנו, בשורה טובה עבור מכבי תל אביב היא שמהמשחק עשוי להיעדר ניקולה מירוטיץ'. הכוכב שקלע העונה 90 נקודות בארבעה משחקים, משמע 22.5 נקודות בממוצע למשחק לצד 8.2 כדורים חוזרים בממוצע, נפגע ברגל שמאל במשחק נגד פזארו ורק בסמוך למשחק נגד החבורה של עודד קטש תתקבל החלטה אם הוא יכול ליטול חלק במשחק.

על פי ההערכות, הסיכוי לא גבוה שהוא ישותף וגם אם הוא ישחק זה יהיה לזמן מוגבל. זו בשורה מאוד משמעותית עבור מכבי תל אביב אם היא תשחק נגד קבוצה שהפסידה בשלושה מארבעת משחקי היורוליג שלה ותחסר את הכוכב הגדול שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully