וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ודהורי הבין שהוא צפוי להיענש עקב הפוסט המסית ופרסם הבהרה

קשר לסטר צייץ "מהנהר ועד הים" לצד דגל פלסטין, אך חזר בו מדבריו כאשר הבין שההתאחדות האנגלית פתחה בחקירה: "לא הבינו אותי נכון"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 30.10/ספורט1

חמזה צ'ודהורי, קשר לסטר ובשיאו שחקן הנבחרת הצעירה של אנגליה, עשוי לעמוד לדין בעקבות ציוץ מסית שכתב היום (שני) למען פלסטין. צ'ודהורי, שאחרי הזכייה של לסטר בגביע ב-2021 חגג על כר הדשא עם דגל פלסטין, בחר היום לצייץ ברשת X (לשעבר טוויטר) "מהנהר ועד הים" לצד דגל פלסטין.

מדובר כמובן בסיסמה של הפלסטינים "מהים ועד הנהר, פלסטין תהיה חופשית", שמשמעותה מחיקת ישראל מהמפה. ארגוני הטרור אף משתמשים בסלוגן הנ"ל כדי לקרוא לרצח ישראלים ויהודים.

הציוץ שעשוי להוביל להעמדתו לדין

לפי הכתבה ב"דיילי מייל", ההתאחדות האנגלית שוקלת כעת כיצד לנקוט כלפי צ'ודהורי. שחקנים אחרים שהביעו תמיכה בפלסטין, דוגמת מוחמד סלאח, לא נענשו, אולם הם לא הסיתו נגד מדינת ישראל והעם היהודי, כפי שעשה קשר לסטר, אלא רק קראו לסיוע לפלסטין וקראו לגיוס תרומות למען הפלסטינים בעזה.

הציוץ לא נמחק נכון לכתיבת שורות אלו וישראלים רבים הגיבו בהקנטות ובקללות נגד הקשר, כולל מאור מליקסון. רק לאחר מספר שעות, ובתגובה מהירה לפרסומים על כך שההתאחדות האנגלית חוקרת את הציוץ, פרסם צ'ודהורי הבהרה שלפיה "הפוסט שלי לא הובן. לא התכוונתי לתקוף אף אחד, אלא רק להזדהות עם אנשים חפים מפשע שסובלים. אני רק משתף את התקווה של אנשים מסביב לעולם שנוכל למצוא פתרון שיאפשר לאנשים שסובלים שם לחיות בשלום, אינשאללה. חמזה".

לסטר סיטי משחקת העונה בצ'מפיונשיפ האנגלית כידוע, אך מוליכה את הליגה בבטחה ונראית בדרכה הבטוחה בחזרה לפרמיירליג.

  • עוד באותו נושא:
  • לסטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully