וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקמאקה כיכב, אטאלנטה הביסה 0:3 את אמפולי ועלתה למקום הרביעי

החלוץ כבש פעמיים ובישל לקופמיינרס, הכחולים מברגמו שוב חגגו באצטדיון קרלו קסטלאני ועקפו את נאפולי. 0:0 בין לאציו לפיורנטינה

תקציר: אמפולי - אטאלנטה 3:0/ספורט1

המחזור העשירי בליגה האיטלקית הסתיים הערב (שני) עם ה-0:0 בין לאציו לפיורנטינה, אבל עוד קודם לכן הביסה אטאלנטה 0:3 את אמפולי ובזכות הניצחון היא קפצה למקום הרביעי על חשבון נאפולי.

אמפולי - אטאלנטה 3:0

תשע נקודות צברה העונה אמפולי, את כולן השיגה בשלושה מארבעת משחקיה האחרונים - תחילה ניצחה את סלרניטנה, בביתה סיימה גם ב-0:0 מול אודינזה ובשבוע שעבר הדהימה כאשא ניצחה בפירנצה את פיורנטינה 0:2. מול הכחולים מברגמו הם כבר לא הצליחו להפתיע בשנית וספגו את הפסדם השביעי שהותיר אותם במקום ה-18 שמתחת לקו האדום. האורחים, לעומת זאת, בזכות הניצחון עקפו את נאפולי שאמש סיימה ב-2:2 נגד מילאן ועלו למקום הרביעי.

אטאלנטה סופרת כבר שישה ניצחונות באמפולי בשמונת המפגשים האחרונים ובהחלט יכול להיות שהפעם היה זה הניצחון הקל ביותר ברצף זה. ג'אנלוקה סקמאקה מצא את הרשת כבר בדקה החמישית בביצוע יפהפה עם העקב, טון קופמיינרס הכפיל את היתרון בדקה ה-29 מבישול של סקמאקה, שגם השלים צמד ולמעשה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-59.

ג'אנלוקה סקמאקה, חלוץ אטאלנטה. GettyImages
צמד וניצחון קל. סקמאקה/GettyImages

לאציו - פיורנטינה 0:0

לאציו ספגה את הפסדה החמישי העונה בכל המסגרות כאשר נכנעה בהולנד 3:1 לפיינורד באמצע השבוע שעבר בליגת האלופות וכך נקטע לה רצף של שלושה ניצחונות. היא קיוותה לחזור למסלול מול פיורנטינה, קבוצה שהיא מסתדרת איתה מצוין בעיקר במשחקי הבית באולימפיקו ברומא, אבל הן נפרדו בתיקו מאכזב ללא שערים. פיורנטינה לא ניצחה את לאציו כבר שמונה משחקים רצופים בין הקבוצות באולימפיקו, אבל כן רשמה תיקו שני רצוף במשחק חוץ מול לאציו. מנגד, היא רשמה משחק שני רצוף ללא ניצחון בליגה אחרי שהופתעה בהפסד בשבוע שעבר לאמפולי ולא הצליחה לשחזר את היכולת מה-0:6 על צ'וקאריצ'קי הסרבית בקונפרנס ליג ביום חמישי.

המחזור ה-11 ייפתח ביום שישי כאשר לאציו תתארח בבולוניה. במוקד המחזור פיורנטינה תארח את יובנטוס ביום ראשון הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully