וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבא קולומביה מנסה לאתר את אביו של דיאס, חשש שהועבר לוונצואלה

פרס כספי בשווי 200 מיליון פסוס קולומביאניות הוצע לכל מי שיוכל לספק מידע אמין ואיכותי בנוגע למקום הימצאו של אביו של כוכב ליברפול שנחטף

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 30.10/ספורט1

המאמצים של של צבא קולומביה לאתר את אביו של לואיס דיאס נמשכים. אתמול (ראשון) בשעות הבוקר המוקדמות נודע על כך שהוריו של כוכב ליברפול נחטפו על ידי רוכב אופנוע חמוש ורעול פנים בתחנת דלק בצד הדרך. אמו של הכדורגלן שוחררה כעבור מספר שעות, אבל נכון לכתיבת שורות אלו עדיין אין ממצאים או בשורות בכל הנוגע לאביו שנחטף וישנו חשש לחייו.

גם הסיבה לחטיפתם אינה ידועה בשלב זה, אך הדעה הרווחת היא שמדובר בניסיון לקבל דמי כופר עבורם מבנם לואיס דיאס, שמשתכר כמעט 3 מיליון ליש"ט לעונה במדי המייטי רדס. לפי התקשורת הבריטית שמנסה לסקר מקרוב את הנושא, מעל 100 חיילים ושוטרים מנסים לאתר את אביו של הכדורגלן והחיפושים מתמקדים בשעות האחרונות בגבול של קולומביה עם ונצואלה, כשישנו חשש שהוא כבר נמצא במדינה השכנה. בקולומביה הודיעו על פרס כספי שיינתן עבור כל מידע שיוביל למציאת אביו של הכדורגל - סכום נכבד של 200 מיליון פזוס מקומיות, שווי של כ-40 אלף ליש"ט.

לואיס מנואל דיאס חימנס, אביו של לואיס דיאס שנחטף. "דיילי מייל", צילום מסך
פרס כספי הוצע עבור כל מידע שיעזור לחלץ את אביו של לואיס דיאס/צילום מסך, "דיילי מייל"

דיאס כמובן לא שותף אתמול בניצחון 0:3 על נוטינגהאם פורסט, התבשר רק שעות ספורות לפני המשחק על כך שהוריו נחטפו, כאשר הוא וחבריו היו בבית המלון והתכוננו למשחק הפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully