וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריו של לואיס דיאס נחטפו בקולומביה, ניסיון לאתר את אביו

עודכן לאחרונה: 29.10.2023 / 13:40

השניים הותקפו על ידי רוכב אופנוע בתחנת דלק. אמו שוחררה כעבור מספר שעות, הפרסומים על כך שאביו שוחרר בתום קרב יריות הוכחשו

תקציר: ליברפול - טולוז 1:5/ספורט1

הוריו של לואיס דיאס, כוכב ליברפול ונבחרת קולומביה, נחטפו על ידי ארגון פשע במולדתם. ליברפול אישרה שהמקרה התרחש ובקולומביה אישרו הרשויות לסוכנויות הידיעות שאמו של הקשר שוחרר, אלא שגם בשעה זו ישנם מאמצים לאתר את אביו. מטרת החוטפים, שזהותם טרם התבררה, היא כנראה לקבל דמי כופר מדיאס.

הוריו של דיאס הותקפו על ידי רוכב אופנוע חמוש ורעול פנים בפנים בתחנת דלק בצד הדרך. לאחר מכן העבריין חטף את שניהם באיומי אקדח. ההורים הוזהרו בימים האחרונים מניסיון חטיפה ובשעות שחלפו משטרת קולומביה מנסה להבין מיהו ארגון הפשע שעומד מאחורי המעשה. בשעות הלילה המאוחרות אמו של דיאס חולצה ללא פגע על ידי משטרת קולומביה, שאישרה את הידיעה, אולם אביו עדיין מוחזק על ידי הפושעים ונעשים מאמצים לאתר אותו ולחלצו ללא פגע.

לואיס דיאס שחקן ליברפול חוגג שער. רויטרס
מפחיד. לואיס דיאס/רויטרס

בשעות הבוקר כבר פורסם כי המשטרה בקולומביה הצליחה להתחקות אחר עקבותיו של אביו ולחלצו בתום קרב יריות עם החוטפים, אולם נמסרה הכחשה שבה הובהר כי רק אמו של השחקן שוחררה בשלב זה.

דיאס בן ה-26 עבר לליברפול בינואר אשתקד תמורת 47 מיליון יורו מפורטו. העונה הוא הפך לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה, ובמאזנו שלושה שערים ובישול ב-11 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully