וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד עקץ את אוהדי יונייטד: "הרבה צעקו 'קינו', היה נחמד לחגוג מולם"

הנורבגי עלה לדו ספרתי בכמות השערים העונה בפרמיירליג והשתווה לאגדת מנצ'סטר סיטי בדרבי, והתייחס להקנטות: "השתמשתי בזה כמוטיבציה". הקהל של השדים האדומים השוו את טן האח לסולשיאר על הקווים, נוויל זעם על אנטוני: "מביש לראות אותו"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

שני ההפסדים הרצופים של מנצ'סטר סיטי לוולבס וארסנל נשכחו אחרי הניצחונות בליגת האלופות וה-1:2 על ברייטון במחזור הקודם, אך ארלינג הולאנד, על אף תרומתו ל-9 כיבושים העונה בפרמיירליג, הרגיש תחת צל מסוים של חוליאן אלברס שהרשים במיוחד מפתיחת העונה. יום לפני שהוא צפוי להפסיד לליאונל מסי במרוץ לכדור הזהב, הנורבגי העלה את מאזנו העונה ל-11 שערים בליגה עם צמד שערים והוסיף גם בישול לפיל פודן ב-0:3 הדומיננטי בדרבי על מנצ'סטר יונייטד.

להולאנד יש מעורבות כבר של 8 שערים בדרבי של העיר, בדיוק כמו לאגדת מנצ'סטר סיטי, סרחיו אגוארו, כשמעליו רק 3 שחקני מנצ'סטר יונייטד - ויין רוני (9 שערים), אריק קאנטונה (10 שערים) וריאן גיגס (13 שערים). זאת הייתה עוד הופעה דומיננטית של החלוץ ושל הטרבליסטית בניצחון השביעי של פפ גווארדיולה באולד טראפוד כמאמן סיטי, כשרק ארסנל היא הקבוצה נגדה יש לו יותר ניצחונות על הקווים בתכלת עם 8 כאלה.

האזינו לריאיון של ניב דברת עם ארלינג הולאנד ואנדרה אונאנה

ריאיון ניב דברת עם ארלינג הולאנד ואנדרה אונאנה/ספורט1
ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
מלך העיר. הולאנד/רויטרס

החלוץ סיכם את הניצחון המרשים: "הרגשה פנטסטית. כל הקבוצה הרשימה, במיוחד ברנרדו סילבה. אוהדי יונייטד לא הפסיקו להקניט אותי, אז היה כיף לחגוג מולם. אונאנה הציל את הניסיונות שלי? ניצחנו, לא אכפת לי". הולאנד ציין ש"שמעתי הרבה אנשים פה צועקים 'קינו'", כשהוא כמובן מבין למה אוהדי יונייטד התכוונו - בעודם מזכירים את רוי קין, כוכב העבר של הקבוצה, שאחת העבירות המפורסמות בקריירה שלו הייתה על אביו של ארלינג הולאנד, אלפי, שגרמה לו את הקריירה. "הם צעקו 'קינו', לא יודע למה.... אבל השתמשתי בזה כמוטיבציה. נתתי להם פה חגיגה טובה".

גם סילבה שזכה למחמאות על עוד הופעה גדולה הוסיף: "מה שהיה חסר לנו מול ארסנל הגיע כאן היום. לא קל לשחק באולד טראפורד, אנחנו יודעים בכל פעם מה הקבוצה והקהל מכין לנו, אבל זה היה אחד הניצחונות הגדולים שלנו כאן".

הולאנד התראיין לניב דברת, שליח ספורט1 בלונדון וסיפר: "זה היה משחק נפלא והופעה נהדרת שלנו. שלטנו במשחק במשך 90 דקות. אני ממשיך להתרכז במה שאני עושה, נשאר רעב לעוד שערים ולחפש לכבוש, זאת העבודה שלי. אונאנה? חשבתי על זה שהוא הציל פנדל לפני כמה ימים, אבל ידעתי מה אני צריך לעשות כדי לכבוש. לשחזר את הישג הטרבל העונה? זה יהיה מאוד מאתגר. יש סיבה שיש רק כמה קבוצות שעשו את זה בהיסטוריה. אנחנו לוקחים את זה משחק אחרי משחק. הפוקוס שלנו הוא למשחק הבא".

בצד השני של העיר, יכולים להיות מאוכזבים אחרי עוד הופעה רעה העונה. נראה כי אריק טן האח דווקא הצליח יותר לאזן את הקבוצה, במיוחד אחרי הניצחון הדרמטי על קופנהאגן במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות עם הצלת הפנדל של אנדרה אונאנה בתוספת הזמן, אך הפעם השוער הקמרוני, שסיפק עוד הופעה לא רעה בכלל, נכנע שלוש פעמים בהפסד החמישי העונה של השדים האדומים בפרמיירליג. זה המאזן הגרוע ביותר של יונייטד ב-10 מחזורי הפתיחה של הליגה מאז עונת 1986/87, אז הקבוצה רשמה 6 הפסדים באותו פרק זמן.

גם אונאנה התפנה לדבר עם ניב דברת בסיום המשחק: "הפסדנו נגד קבוצה טובה מאוד, הפנדל היה הנקודה ששינתה את המשחק. אני לא חושב שהיה פנדל, אבל אני לא זה שקובע את החוקים. אני צריך לכבד את ההחלטה, זה לא תירוץ, אבל אני חושב שזה לא הגיע לנו. זה מועדון גדול, יש לנו הרבה אופי. הפסדים הם חלק מהקריירה, לפעמים זה לא עובד. גם בעונה שעברה באינטר לא התחלתי טוב. זה לא משנה איך אתה מתחיל, זה חשוב איך אתה מסיים. נצטרך להסתכל על מה שעשינו ולתקן את הדברים קדימה. אנחנו אחד המועדונים הטובים בליגה, צריכים להראות את זה גם על הדשא. נמשיך להילחם על הדשא, יש פה שחקנים גדולים. אנחנו משחקים נגד קבוצת גדולות, אנחנו מנצ'סטר יונייטד ורוצים לנצח כל משחק".

ויקטור לינדלוף לצד ג'וני אוואנס מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
המצב רע בצד האדום של העיר. שחקני יונייטד/GettyImages

אוהדים רבים של מנצ'סטר יונייטד ביקרו את היכולת החלשה של הקבוצה מפתיחת העונה והשוו את טן האח לאולה גונאר סולשיאר, מאמן השדים האדומים לשעבר: "במה הם שונים? אם סולשיאר פוטר אחרי הפסד משפיל, למה הוא צריך להישאר?". גארי נוויל ביקר את ההופעה הרעה של אנטוני שעלה ב"בחוסר חשק" מהספסל: "0 מעורבות בשערים ב-7 הופעות ושני כרטיסים צהובים. זה מביש לראות אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully