וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה זהב: צמד ובישול להולאנד ב-0:3 של מנצ'סטר סיטי על מנצ'סטר יונייטד

הולאנד צפוי להפסיד את פרס כדור הזהב למסי, אבל על הדשא הוא המשיך להוכיח שגם בדרבי של מנצ'סטר הוא אחד השחקנים הטובים בעולם. הנורבגי כבש פעמיים (26 בפנדל ו-49), בישל לפודן (80) וסידר לטרבליסטית עוד ניצחון קל על היריבה המרה

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

הדרבי של מנצ'סטר עמד הערב (ראשון) בסימן סר בובי צ'רלטון, כשלפני שריקת הפתיחה באולד טראפורד, עשרות האלפים כיבדו את זכרו של אגדת מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה שהלך לעולמו בשבוע שעבר. על הדשא, מנצ'סטר סיטי הראתה שהימים של השליטה האדומה בעיר מעולם לא נראו רחוקים יותר עם 0:3 משכנע שהחזיר את הקבוצה של פפ גווארדיולה למקום השלישי בטבלה.

אריק טן האח נאלץ לעלות בהגנה עם הארי מגווייר, ויקטור לינדלוף וג'וני אוואנס, כשרפאל וראן ישב על הספסל, כשמנגד גווארדיולה פתח עם ההרכב החזק וההתקפי ביותר שלו עם חוליאן אלברס וארלינג הולאנד שלא מפסיקים לכבוש. אחרי שני משחקי דרבי בהם לא כבש, הנורבגי סיפק הופעה גדולה עם צמד כיבושים ובישול והוכיח שעל אף שהוא צפוי להפסיד את פרס כדור הזהב לליאונל מסי, הוא עדיין אחד השחקנים הטובים בעולם, ומועמד בולט לזכות בשנים הקרובות בטקס היוקרתי.

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. GettyImages
עוד הצגה. הולאנד/GettyImages

זה התחיל בדקה ה-26 כשרסמוס הוילונד תפס את רודרי ברחבה וטירני קבע אחרי בדיקה במסך ה-VAR כי לסיטי הגיע פנדל בהחלטה גבולית. הולאנד לא התלונן ודייק מהנקודה הלבנה. השדים האדומים היו קרובים פעמיים להשוות עם החמצות של מרכוס רשפורד וסקוט מקטומיניי, אבל זה היה הערב של האורחת. הולאנד השלים צמד בדקה ה-49 ופודן דחק מקרוב מבישול של הנורבגי שהגיע ל-11 כיבושים העונה בפרמיירליג. סיטי שוב נצמדה לארסנל וטוטנהאם, יונייטד עם הפסד חמישי העונה וחמישי ב-6 המפגשים האחרונים עם האלופה בכל המסגרות נותרו במקום השמיני בטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
הדרבי ה-20 שלו על הקווים במנצ'סטר נצבע בתכלת. גווארדיולה/GettyImages

השדים האדומים הצליחו לנצח שלושה משחקים רצופים לראשונה העונה, אבל גם במשימה הזו עמדו בקושי רב כאשר ביום שלישי השוער אנדרה אונאנה הציל פנדל בדקה ה-90+7 בניצחון 0:1 על קופנהאגן בליגת האלופות. המשימה שמצפה לאריק טן האח ושחקניו קשה פי כמה עתה, על אף שבפעם האחרונה שנפגשו הקבוצות באולד טראפורד זה הסתיים בניצחון 1:2 של המארחת - ניצחון שאולי סיפק עבור השדים האדומים נקמה קלה בסיטיזנס שניצחו 3:6 מהדהד בדרבי הראשון של העונה שעברה.

באותו 3:6 מדהים, ארלינג הולאנד ופיל פודן סיימו עם שלושער כל אחד, הנורבגי גם בישל פעמיים ושניהם כצפוי עלו היום בהרכב - האנגלי כלל לא שותף בניצחון בשוויץ על יאנג בויז ביום רביעי בליגת האלופות. יחד איתם בחלק הקדמי גם חוליאן אלברס שרק עלה מהספסל באמצע השבוע וכן שבו ל-11 של פפ גווארדיולה קייל ווקר, ג'ון סטונס ויושקו גברדיול. מנואל אקנג'י המורחק נעדר. הולאנד, רק נזכיר, כבש שלושער ובישל פעמיים ב-3:6 בעונה שעברה, אבל מאז לא כבש בשני הדרבים שנערכו, האחרון שבהם בגמר הגביע האנגלי בחודש יוני ובו סיטי ניצחה וזכתה בתואר.

במנצ'סטר יונייטד קיוו שקאסמירו יחזור, אבל הוא לא התאושש מפציעה ונותר מחוץ לסגל. מי שעוד לא כשירים לחלוטין ויושבים על הספסל הם רפאל וארן וסרחיו רגילון, כך שבמרכז ההגנה הארי מגווייר וג'וני אוואנס ובקישור האחורי סופיאן אמרבאט וסקוט מקטומיניי - עבור אוואנס זו הפעם הראשונה שהוא פותח בדרבי של מנצ'סטר מאז דצמבר 2012. מרכוס רשפורד, ברונו פרננדש ורסמוס הוילונד ינסו להכניע את אדרסון.

שלט לזכרו של סר בובי צ'רלטון. GettyImages
טקס לזכרו של סר בובי צ'רלטון נערך לפני שריקת הפתיחה/GettyImages
פיל פודן מנצ'סטר סיטי נעצר אצל אנדרה אונאנה שוער מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
צמד הצלות. אונאנה מונע מפודן את השער/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 2: איבוד כדור של יושקו גברדיול הגיע לסקוט מקטומיניי שדהר כל הדרך לרחבה של אדרסון, אבל השוער הברזילאי קלט את הניסיון של הסקוטי.

דקה 8: כמעט שער היתרון של סיטי - פיל פודן נגח טוב ונעצר על ידי אנדרה אונאנה, ארלינג הולאנד היה על הכדור החוזר, אבל שוב השוער של יונייטד היה במקום ומנע מהאלופה לכבוש.

דקה 20: ג'ק גריליש עם המצב הראשון שלו חתך מחוץ לצד שמאל של רחבת יונייטד ובעט לפינה הרחוקה, אונאנה קלט והדף לקרן.

דקה 26: גול! מנצ'סטר סיטי עלתה ל-0:1 באולד טראפורד! רסמוס הוילונד תפס את רודרי ברחבה, טירני נקרא לבדוק את המהלך במסך ה-VAR וקבע פנדל לאלופה. הולאנד ניגש לנקודה הלבנה ובעט בקלות לרשת של אונאנה.

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. רויטרס
דייק מהנקודה הלבנה. הולאנד/רויטרס

דקה 45+1: מקטומיניי קיבל מסירה נהדרת ממרכוס רשפורד, הסקוטי הסתובב ובעט כדור חזק שנהדף על ידי אדרסון.

דקה 45+4: הגבהה של ברנרדו סילבה מצד שמאל מצאה את הראש של הולאנד שנגח בעוצמה, אונאנה התעופף ושמר על התוצאה.

אנדרה אונאנה שוער מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
השאיר את יונייטד בתמונה. אונאנה/GettyImages

דקה 48: ברונו פרננדש השתחחר למצב בעיטה מחוץ לרחבה של אדרסון, הברזילאי ירד וקלט היטב את הניסיון של הקפטן.

דקה 49: גול! מנצ'סטר סיטי כבר ב-0:2 באולד טראפורד! הולאנד השלים צמד אחרי פעולת הכנה יפה של סילבה שמצא את החלוץ הנורבגי שנגח בעוצמה לרשת של אונאנה חסר האונים.

דקה 57: גריליש עם פעולה יפה מחוץ לרחבה של אונאנה הצליח להשתחרר למצב בעיטה מקצה הרחבה, השוער של יונייטד שוב עם הדיפה גדולה.

דקה 69: כדור מדהים של כריסטיאן אריקסן לרשפורד שעשה תנועה נהדרת לרחבה של סיטי, אבל האנגלי בזבז את המצב המסוכן ובעט רק ליד העמוד של אדרסון.

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. GettyImages
הפעם זה כבר נכנס לרשת. הולאנד עם השני/GettyImages

דקה 71: הנעת כדור מושלמת של האורחת הסתיימה בעוד הצלה של אונאנה שמנע מהולאנד להשלים שלושער עם בעיטה מתוך הרחבה.

דקה 80: גול! 0:3 למנצ'סטר סיטי! הולאנד הפעם היה על תקן המבשל עם מסירת רוחב מדויקת לפודן שדחק מקרוב את השלישי של התכולים.

פיל פודן לצד ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. GettyImages
התכבד בשלישי. פודן/GettyImages

המחזור ה-11 בפרמיירליג ייצא לדרך בשבת הבאה ובמוקד המפגש בין ניוקאסל לארסנל והדרבי הלונדוני ביום שני בערב בין טוטנהאם לצ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully