וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברקוזן שוב בפסגה עם שיא מועדון, דורטמונד חילצה 3:3 בפרנקפורט

וירץ (36) ושער עצמי של אטובולו (61) סידרו 1:2 לקבוצה של אלונסו שעקפה את באיירן מינכן והשוותה את פתיחת העונה הטובה בתולדותיה, גולדה רק צימק. הצהובים-שחורים התגברו על פיגור 2:0 ובראנדט השווה בדקה ה-82

תקציר ניצחונה של באייר לברקוזן 1:2 על פרייבורג/ספורט1

המחזור התשיעי בבונדסליגה הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם באייר לברקוזן הנהדרת שחזרה לפסגה בעזרת ניצחון ביתי על פרייבורג עם הפתיחה הטובה בתולדות המועדון. בורוסיה דורטמונד המדורגת רביעית חילצה נקודת חוץ עם 3:3 מלהיב מול איינטרכט פרנקפורט.

באייר לברקוזן - פרייבורג 1:2

המכונה המשומנת של צ'אבי אלונסו סופרת שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות עם כיבוש מחדש של פסגת הבונדסליגה. הקבוצה של הספרדי השיגה ניצחון חמישי ברציפות בביתה והשוותה את שיא המועדון לפתיחת עונה אחרי שעשתה זאת גם ב-1986/87 ו-2003/04. זה התחיל נהדר עבור המארחת כשפלוריאן וירץ הצעיר העלה אותה ליתרון בדקה ה-36 ונואה אטובולו של פרייבורג כבש שער עצמי בדקה ה-61 במה שהיה נראה כעוד טיול קל עבור לברקוזן. מנואל גולדה עוד הספיק לצמק (70) ולהלחיץ את הצד של אלונסו, אך זה הסתיים עם עוד שלוש נקודות של מוליכת הטבלה שעקפה פעם נוספת את באיירן מינכן.

פלוריאן וירץ באייר לברקוזן. GettyImages
במקום הראשון עם פתיחה מסחררת לעונה. וירץ/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה דורטמונד 3:3

רצף חמשת ניצחונות הליגה של דורטמונד נעצר במשחק דרמטי בפרנקפורט, בו חזרה מפיגור 2:0 והשוותה בשלישית שמונה דקות לסיום. פרנקפורט לא הפסידה בביתה מאז ה-2:1 לצהובים-שחורים בדיוק לפני שנה (רצף של 15 משחקים) ופתחה נהדר עם פנדל של עומאר מרמוש (8) שגם השלים צמד (24). האורחת נאלצה להחליף מיד לאחר מכן את השוער גרגור קובל שנפצע, אבל בתוספת הזמן של המחצית היה זה מרסל זאביצר שנתן לה תקווה. יוסופה מוקוקו המחליף השווה בדקה ה-54, אחרי שמונה דקות על המגרש, פארס שעיבי הכניע את השוער השני אלכסנדר מאייר וחגג שער בכורה בדקה ה-68, אבל אחרי 14 דקות היה זה מחליף נוסף של דורטמונד, יוליאן בראנדט, שמנע הפסד אחרי הכנה משמאל של קארים אדיימי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גרגור קובל שוער בורוסיה דורטמונד (מימין) מוחלף על ידי אלכסנדר מאייר. רויטרס
דורטמונד התגברה גם על חילוף שוער כפוי. אלכסנדר מאייר נכנס במקום גרגור קובל/רויטרס

המחזור העשירי בבונדסליגה ייצא לדרך ביום שישי הבא, כשדרמשטאדט תארח את בוכום. בשבת נקבל את הקלאסיקר הגדול בין דורטמונד ובאיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully