וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר חזרה לפסגה עם 0:1 על רומא, מילאן שמטה 0:2 בנאפולי

תוראם (81) העניק לנראזורי ניצחון 6 ב-7 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, האלופה חזרה ל-2:2 עם שערים נפלאים של פוליטאנו ורספאדורי. קליארי עם מהפך היסטורי

תקציר: נאפולי - מילאן 2:2/ספורט1

המחזור ה-10 באיטליה נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד אינטר ניצחה 0:1 את רומא ואילו האלופה נאפולי חילצה 2:2 ביתי מול מילאן אחרי פיגור 2:0. קליארי השיגה ניצחון ראשון העונה עם מהפך מדהים מול פרוזינונה מ-3:0 ל-3:4. מונצה ואודינזה נפרדו ב-1:1.

אינטר - רומא 0:1

הנראזורי סופרים חמישה ניצחונות בשש המשחקים האחרונים, מחזיקים במאזן מושלם בליגת האלופות וכבשו את פסגת הטבלה באיטליה מחדש מידי יובנטוס. רצף 5 הניצחונות של הקבוצה של ז'וזה מוריניו בכל המסגרות נעצר בסן סירו, שם הוליך את אינטר לטרבל היסטורי ב-2010, כשמרכוס תוראם עשה את ההבדל עם שער ניצחון יקר בדקה ה-81 והעניק למארחת ניצחון 6 ב-7 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות. רומלו לוקאקו זכה לבוז צורם מהקהל הביתי, רומא נותרה במקום השמיני בטבלה, כשבהמשך המחזור לאציו תוכל לעקוף אותה.

מרכוס תוראם אינטר. GettyImages
הכניע את רומא בשלב מאוחר. תוראם/GettyImages

נאפולי - מילאן 2:2

קצת יותר מחצי שנה אחרי שהעפילה לחצי גמר ליגת האלופות עם 1:1 באצטדיון דייגו מראדונה, מילאן שוב סיימה שם בתיקו וגם הפעם אוליבייה ז'ירו כבש, אבל זה היה תיקו מתסכל במיוחד. אל רשימת הנעדרים הארוכה של סטפנו פיולי הצטרף בדקה ה-19 הבלם הצרפתי פייר קאלולו שנפצע, אבל שלוש דקות לאחר מכן בן ארצו ז'ירו נגח לרשת את הראשון אחרי הרמה מימין של כריסטיאן פוליסיץ' ובדקה ה-31 יצר העתק, רק הפעם הודות לבישול של הקפטן דוידה קלאבריה.

נאפולי נראתה רע מאוד במחצית הראשונה וכלל לא סיכנה את המסגרת של מייק מניאן, אבל למחצית השנייה עלתה אחרת לגמרי. רודי גרסיה ביצע שלושה חילופים וגם שחקני ההרכב התעוררו. מתאו פוליטאנו החזיר את האלופה למשחק עם מבצע אישי מבריק שבו הקפיץ מעל שחקן אחד, הטעה את השני והפציץ אל הרשת הגבוהה בדקה ה-50. בחלוף 13 דקות, היה זה ג'אקומו רספאדורי שהשווה בכדור חופשי נהדר וחגג שער שני רצוף כממלא המקום של ויקטור אוסימן הפצוע. מילאן שלישית כעת עם 22 נקודות, ארבע יותר מנאפולי הרביעית שאיבדה בדקה ה-89 את הבלם הברזילאי נתן בצהוב שני ובכל זאת כמעט הכריעה, אך חביצ'ה קברצחליה נעצר אצל מניאן בדקה ה-95.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוליבייה ז'ירו מילאן. GettyImages
שוב כבש באצטדיון על שם מראדונה, אבל זה לא הספיק. אוליבייה ז'ירו/GettyImages
ג'אקומו רספאדורי נאפולי. רויטרס
גולאסו בכדור חופשי. ג'אקומו רספאדורי/רויטרס

קליארי - פרוזינונה 3:4

ניצחון ראשון העונה לקלאודיו ראניירי, כאשר קליארי הפכה לראשונה בתולדות הסרייה A שמנצחת משחק אחרי פיגור של שלושה שערים בדקה ה-70. זה נראה היה כמו ניצחון קליל של פרוזינונה, לאחר שמתיאס סולה כבש צמד מבישולים של ריינייר (23 ו-37) ומרקו ברשאניני (49) העלה ל-0:3, כשבתווך מרקו מאנקוזו גם החמיץ פנדל (30), נהיטן נאנדס נפצע (43) והמארחת הייתה על הקרשים. אבל ראניירי הכניס לאחר ההפסקה את לאונרדו פאבולטי הוותיק, שהוביל למהפך היסטורי. החלוץ בישל למחליף הנוסף גאטנו אוריסטאניו שסובב אל הרשת בדקה ה-72, אנטואן מאקומבו צימק ארבע דקות לאחר מכן ובדקה הרביעית של תוספת הזמן פאבולטי נגח לחיבורים וקבע 3:3 דרמטי. נגמר? עוד לא, כי לחלוץ בן ה-34 היה זמן להשלים את המהפך מקרוב עם שער ניצחון בדקה ה-96.

מונצה - אודינזה 1:1
למונצה: אנדראה קולפאני (27). לאודינזה: לורנצו לוקה (67)

לאונרדו פאבולטי שחקן קליארי חוגג שער. רויטרס
מהפך כמוהו מעולם לא היה בסרייה A. לאונרדו פאבולטי/רויטרס

משחקי יום שני באיטליה

אמפולי - אטאלנטה
לאציו - פיורנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully