וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתבכות אחת יותר מדי: גבריאל תמאש הודיע על פרישה מכדורגל

הרומני בן ה-39, אקס הפועל חיפה, תלה את הנעליים אחרי שפעם נוספת בקריירה הארוכה שלו הגיע שיכור לאימון: "אמשיך לנסות לתרום לקידום הענף. אני לא אלכוהוליסט"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום/ספורט1

גבריאל תמאש פרש מכדורגל. הסתבכות אחת יותר מדי הובילה את הבלם הרומני בן ה-39, אקס הפועל חיפה, להודיע הבוקר (שישי) על פרישתו ממשחק. תמאש כבר רחוק משיאו והעונה שיחק בליגה השנייה ברומניה, אך נאלץ לפרוש באמצע העונה בעקבות תקרית נוספת שנובעת מצריכת אלכוהול.

תמאש, שבלשון המעטה ידוע כמי שיש לו חיבה לאלכוהול וגם בימיו בישראל הסתבך בעקבות התמכרותו למשקה המר, על פי נשיא המועדון הגיע השבוע שיכור לאימון קונקורדיה ונשלח לביתו. תמאש איים כי יפרוש בתגובה להשעייתו, לא נכלל בסגל הקבוצה במשחק האחרון וכעת הודיע על פרישה.

גבריאל תמאש שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
חיבה מפורסמת לאלכוהול. תמאש/ברני ארדוב

"זהו יום עצוב עבורי", הודיע תמאש, "אולי גם בשבילכם. קשה להיפרד מהדבר שאתה הכי אוהב, מהכדורגל שאני נמצא בו כל חיי. היום אני פורש ממשחק, אבל אשאר בכדורגל ואמשיך לעזור לקידום הענף ככל שאוכל", כתב בין השאר בהודעת הפרידה, "יש לי 67 הופעות בנבחרת, שיחקתי בספרד ובאנגליה והצלחתי להגיע להישגים בקריירה שלי. אני לא עוד אחד ולא אלכוהוליסט כמו שאומרים עליי".

כזכור, במאי השנה התרברב תמאש במעלליו בישראל וסיפר שבאחד המשחקים עלה לכר הדשא כשהוא שיכור לחלוטין. "אמרתי למאמן, 'אני שיכור לגמרי'. הוא ביקש שאשחק בכל זאת", טען תמאש, "חשבתי שאני מושעה ושתיתי כל הלילה, למחרת המאמן ביקש ממני להתכונן למשחק. לא האמנתי למשמע אוזניי"". חמור מזה, בתקופתו בישראל בית המשפט הרשיע את גבריאל תמאש בנהיגה בשיכרות.

תמאש, שיחגוג את יום הולדתו ה-40 בעוד כשבועיים, היה שחקן מוביל בנבחרת רומניה ובקריירה שלו עבר בין מועדונים רבים, בראשם גלאטסראיי, סלטה ויגו, ווסט ברומיץ' אלביון ואחרים. להפועל חיפה הוא הגיע ב-2017 ואותה עזב כעבור שנתיים, אבל בתקופה קצרה יחסית בהחלט הצליח להטביע את חותמו ולא רק בזכות הזכייה בגביע המדינה בעונת 2017/18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully